Dilaver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verhoog gratis mijn abonnement

Goededag,

 

ik heb op mijn vodafone een bericht gekregen dat ik gratis mijn abonnoment kan verhogen. Ik zou dat ook graag willen doen.

met vriendelijke groet,

Dilaver Solak

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dilaver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je contract kan aanpassen en dat je dit ook gaat doen. Dit kan je doen door in je My Vodafone app te kijken en via deze weg te vernieuwen / verhogen. Of neem anders contact op met de klantenservice en dan kunnen die het contract met je doornemen en wijzigen. Als je een mail hebt gehad dan kan je daarin vast ook een link aanklikken en/of dat daar een nummer staat dat je kan bellen (ligt er namelijk maar net aan hoe je de aanbieding hebt ontvangen). 

In ieder geval heel veel plezier alvast met je nieuwe abonnement!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dilaver 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je contract kan aanpassen en dat je dit ook gaat doen. Dit kan je doen door in je My Vodafone app te kijken en via deze weg te vernieuwen / verhogen. Of neem anders contact op met de klantenservice en dan kunnen die het contract met je doornemen en wijzigen. Als je een mail hebt gehad dan kan je daarin vast ook een link aanklikken en/of dat daar een nummer staat dat je kan bellen (ligt er namelijk maar net aan hoe je de aanbieding hebt ontvangen). 

In ieder geval heel veel plezier alvast met je nieuwe abonnement!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic