H.C.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verhoging factuur

beste Vodafone,

jaren lang heb ik een dezelfde bedrag betaald voor mijn abonnement. Nu is hij verhoogd zonder mijn toestemming of een ander bericht. Kan dit zomaar, graag zie ik waar dat in de voorwaarden staat. Mvg HC

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @H.C. 
En wat bedoel je met verhoging?
Is het 0,50 euro of is het gelijk 10,00 euro?

Als het maar een klein beetje is dan komt dit door de inflatiecorrectie, zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Wanneer je meer moet betalen dan kan het zijn dat je kortingen komen te vervallen of als je Ziggo had dat je dan combi korting kreeg? Dan kan je het best even wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan misschien voor je kijken waarom het bedrag opeens zo hoog is. Vragen via een privé bericht kan ook bij Facebook of Twitter

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @H.C. 
En wat bedoel je met verhoging?
Is het 0,50 euro of is het gelijk 10,00 euro?

Als het maar een klein beetje is dan komt dit door de inflatiecorrectie, zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Wanneer je meer moet betalen dan kan het zijn dat je kortingen komen te vervallen of als je Ziggo had dat je dan combi korting kreeg? Dan kan je het best even wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan misschien voor je kijken waarom het bedrag opeens zo hoog is. Vragen via een privé bericht kan ook bij Facebook of Twitter

H.C.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

een kleine verhoging maar dan nog heel vreemd dat het zomaar mag. Ik heb toch een contract? Mijn loon is ook niet omhoog gegaan vanwege de inflatie dus vraag me af dit zomaar kan...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @H.C. 

Dit mag zeker en staat ook in de voorwaarden. Hiermee ga je akkoord zodra je een contract aangaat. In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @H.C.?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic