Dory1000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruik in My Vodafone niet actueel

ik kan sinds juni mijn verbruik niet meer opvragen.Zijn er meer mensen die hier last van hebben?op de website van vodafone kan ik geen melding hierover vinden.
2 Reacties 2
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Dory1000,

Vervelend dat je momenteel je verbruik niet kunt opvragen. Er zijn in elk geval geen storingen hiermee bekend. Het beste kun je hiervoor even contact opnemen met de klantenservice:
http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact/

Daar kunnen ze het een en ander voor je nakijken. Moch het zo niet te verhelpen zijn kan er ook nog een onderzoek gestart worden.
ouder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik kan wel inloggen,maar tegoed en verbruik al 2 dagen niet te bekijken.
heb er al 2 x voor gebeld,en nog steeds doet die het niet .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic