rmongen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verbruik en tegoed website

Ik probeer al een tijd mijn tegoed en verbruik te bekijken op jullie website. Sinds ik over mn bundel ben is het niet mogelijk voor mij te zien hoeveel dit is.. Dit probleem heb ik al een keer gehad.

Hoe gaan we dit oplossing?? Ik wil gewoon kunnen inzien wat mijn verbruik is en of het klopt met hetgeen ik heb genoteerd als verbruik.
9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hm, dat is vreemd zeg! Je bedoelt dus als je over je bundel heen zit, je je verbruik niet meer kunt inzien? Helpt het als je een andere browser gebruikt? Dit kan soms helpen!
rmongen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi annabelle,

al gedaan. Niks helpt.. krijg telkens de meldingbprobeer hetvlaterbof bel klantenservice.. ik wilbgewoon mijn tegoed kunnen inzien.
rmongen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Twee weken later.. hetzelfde probleem en nog geen antwoord van noch annabelle of een andere vodafone medewerker! Komt er nog wat van?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jammer dat je al zo lang wacht, @rmongen Hoewel het natuurlijk heel vervelend is wat jij momenteel ervaart, het is een forum voor en door klanten. We kunnen jouw gegevens niet bekijken en daardoor niet zien waar de schoen wringt.Ik denk niet dat andere klanten jou kunnen helpen met dit probleem. Daarom is het dus ook niet gepast voor op het forum. Kijk maar in onze huisregels.

Ik zal je daarom toch moeten verwijzen naar onze klantenservice, de winkel, Facebook of Twitter. Daar kunnen ze met je meekijken.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @rmongen ,

Dit is zoals hier boven vermeld een forum. Als je snel antwoord wil, gebruik dan de klantenservice.
Aan je telefoon te zien heb je een s4. Het handige aan deze telefoon is, dat deze ook de datagebruik bij houd. netzo als vodafone het doet.
Als je naar settings/systeem instellingen gaat. Hier voor datagebruik kiest, kan je precies zien hoeveel mb je in een bepaalde periode hebt verbruikt.
Daarnaast kan je door de oranje lat te verlagen ook een waarschuwing laten versturen wanneer je een waarschuwing krijgt. (als je 1 gb databundel hebt, is het handig deze lat op 900 mb te leggen). Daarnaast heb je ook een rode lat, je telefoon blokeert je mobiele netwerk zodra je dit bereikt hebt. Wil je nooit over je abbo heen, kan je deze het best op de grootte van je bundel leggen (als je 1gb databubdel hebt, deze op 1gb leggen).

Ik ben een klant, geen vodafone werknemer. Ik help je uit vriendelijkheid. 😉
rmongen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar het betreft niet mijn telefoon maar een dongel en vodafone klantenservice verwijst mij, via hun website, juist hiernaartoe :S..
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@rmongen

AstridG geeft het volgende aan:
'' Ik zal je daarom toch moeten verwijzen naar onze klantenservice, de winkel, Facebook of Twitter. Daar kunnen ze met je meekijken.''

Kijk dus eens of je via onze Twitter of Facebook pagina contact kunt zoeken, of kunt bellen met 1201. Dit zal namelijk doorgezet moeten worden naar de technische afdeling.
Liz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bang dat dit niets te maken heeft met het overschrijden van het tegoed. Ik kan ook niet op de website aan mijn eigen gegevens komen.
De site is ontzettend tráág. Blijft ophalen, ophalen, ophalen. Een momentje geduld, een momentje geduld. En vervolgens: er is iets misgegaan... we kunnen op dit moment ... blabla. OF: er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Ik kan mijn tegoed en verbruik niet inzien. Aangezien ik er nooit doorheen kom, kan het daar niet aan liggen.
Mijn online rekeningen kan ik ook niet zien. Afloop en verlenging abo ook niet....
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Liz,

Als alternatief kun je via telefoonnummer 1200 ook je tegoed opvragen. Keuzemenu, optie 1
Het kan ook helpen om de MyVodafone App te verwijderen van je smartphone. En om daarna de MyVodafone App (meest aktuele versie) te installeren uit de Google PlayStore. Of uit de Apple iTunes Store (Apps).

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic