Hallo pallas43
Even een misverstand uit de weg ruimen: er staat bij MyVodafone vermeld:
"Buiten Tegoed"En "Buiten Tegoed" is veel breder dan alleen maar data-kosten-buiten-je-maandelijkse-datategoed.
Onder "Buiten Tegoed" vallen alle bel-minuten, sms-berichten, MegaBytes, die niet binnen de maandelijkse bel-/sms-/ data-bundels vallen.
Plus bellen naar het buitenland.
Plus bellen naar 0900-nummers.
Plus bellen naar andere info-nummers met een bijzonder gesprekstarief. Zoals bellen naar een 088-nummer.
Plus premium-sms-diensten (= peperdure sms-berichten, bij bijvoorbeeld spelletjes en quizzen)
Plus online Content Media services. Denk aan betaalde abonnementsdienst op het weer. Of op voetbal-uitslagen. Of tal van andere Content Media services.
Jouw eerstvolgende Vodafone factuur, zal antwoord moeten geven over de oorzaak / oorzaken van jouw "Buiten Tegoed" kosten.
Maar waarschijnlijk kan een medewerker van de Vodafone telefonische klantenservice jou daarover eerder informeren. Pas dan kun je aktie ondernemen om je "Buiten Tegoed" kosten drastisch aan banden te leggen.
Indien het wel buiten-de-bundel-datakosten betreft. Dan adviseer ik je dringend om alle adviezen op te volgen in het data-verbruikstopic, hier op dit Forum Abonnementen. Dat topic staat bovenaan het Forum Abonnementen.
Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-... Door alle adviezen in dat data-verbruikstopic op te volgen, krijg je volledig grip op je mobiele data-verbruik. En de kans dat je dan onbewust en ongevraag en ongewenst buiten-je-datategoed heen gaat, is te verwaarlozen klein.
Evenals vele duizenden andere Forum-leden die alle instellings-adviezen uit dat topic succesvol hebben opgevolgd.
Succes !
Netwerker