Harleyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

veranderen van toestel of abbo stopzetten?

hoi,
ik heb op dit moment een abbonnement bij vodafone met de blackberry 9780 en die loopt nog tot en met 13 mei 2013..
nou ga ik dit dus echt niet meer volhouden met deze telefoon, ik ben hem echt kots en kots beu, elke 5 minuten is tie kapot, dan stuur ik em op en krijg ik een splinter nieuwe waarna vervolgens het zelfde probleem weer mee is.

ik had op internet gevonden dat ik het wel stop kan zetten maar dan moet ik de overige maanden inn een keer uitbetalen zegmaar
maar is het niet mogelijk om mijn abbonement te verhogen op een of andere manier en dat ik dan een andere telefoon kan nemen? ik wil zelf graag de samsung galaxy s3 maar ik weet dus niet of dit mogelijk is.. ik hoop namelijk van wel want ik ga dus echt niet met deze telefoon nog 8 maanden verder, dan betaal ik liever 200 euro om die maanden uit te betalen (8 maanden x 25 euro) en dat ik dan van die abonement af ben en een andere kan nemen..

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

mvg harley
3 Reacties 3
Harleyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niemand die hier iets over weet? 😞
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hey Harleyy,
 
Door je abo te verhogen kun je geen nieuw toestel krijgen nee.
Dan zou je inderdaad dit moeten afkopen en een nieuw afsluiten.
Of je moet wachten tot 12 januari 2013, dan kun je je huidige abo verlengen, lukt dat wel nog?
 
Of je moet in een winkel kijken of een repair retentie niet mogelijk is, maar vraag dan wel even goed naar de voorwaarden hiervan.
Want dan verleng je je huidige abo met een jaar of 2 jaar, maar die komen op de huidige looptijd te staan.
En ik weet niet of je hiervoor in aanmerking komt, want dat is alleen als je toestel echt kapot is.
 
Succes, laat maar weten wat je hebt gedaan.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Steef86 schreef:
Hey Harleyy,
 
Door je abo te verhogen kun je geen nieuw toestel krijgen nee.
Dan zou je inderdaad dit moeten afkopen en een nieuw afsluiten.
Of je moet wachten tot 12 januari 2013, dan kun je je huidige abo verlengen, lukt dat wel nog?
 
Of je moet in een winkel kijken of een repair retentie niet mogelijk is, maar vraag dan wel even goed naar de voorwaarden hiervan.
Want dan verleng je je huidige abo met een jaar of 2 jaar, maar die komen op de huidige looptijd te staan.
En ik weet niet of je hiervoor in aanmerking komt, want dat is alleen als je toestel echt kapot is.
 
Succes, laat maar weten wat je hebt gedaan.
Het eerste deel van de reactie van Steef klopt geheel, het tweede deel is spijtig genoeg niet meer van toepassing. De zogenaamde "repair retentie" regeling bestaat niet meer en zou in dit geval een dode mus zijn.
 
Een optie die nog niet genoemd is: Koop een goedkoop android toestelletje waarmee je het tot januari uit kunt houden en doe dan een vervroegde verlenging, of koop gewoon los een goed toestel waarmee je tevreden bent en sluit bij de verlenging een SIM-only af, dan verdien je de aankoop van het toestel daar gewoon weer mee terug.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic