suus1978

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

veilige stand

op zondag 8 dec. is mijn samsung galaxy s4 mini uit gegaan (batt leeg) en daar na staat ie op veilige stand mijn apps zijn weg. heb fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld en nog staat dat er. wie kan mij helpen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
suus1978
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ten eerste dank je wel voor je reactie. en het antwoord was/is het knopje van omlaag zetten van het geluid was onopzettelijk beschadigd waardoor ie dus op de veilige stand ging staan en niet eraf gehaald kon worden. toestel word voor reparatie weg gestuurd en krijg een leen toestel. dank je wel vodafone. ben goed geholpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei! Dat klinkt niet echt positief. Weet je zeker dat je niet toevallig de thuisknop hebt aangeraakt bij het aanzetten? Je kun het toestel het beste even op tafel leggen en het scherm aan de voorkant echt niet aanraken tijdens het aanzetten. Houd het bij voorkeur aan de zijkant vast. Probeer het zo eens even, heb je nu nogsteeds de veilige stand?
suus1978
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ten eerste dank je wel voor je reactie. en het antwoord was/is het knopje van omlaag zetten van het geluid was onopzettelijk beschadigd waardoor ie dus op de veilige stand ging staan en niet eraf gehaald kon worden. toestel word voor reparatie weg gestuurd en krijg een leen toestel. dank je wel vodafone. ben goed geholpen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé suus,

Goed om te horen dat de oorzaak achterhaald is! Succes, hopelijk is het toestel snel terug van reparatie:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic