Hoi
Anthony84 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dit klinkt niet best. Heb je zelf al eens gekeken waar het aan kan liggen? Bij instellingen van je iPhone kan je zien welke app veel data gebruikt en je zou natuurlijk ook eens kunnen kijken wat er gebeurd als je in de nacht online bent op je telefoon (via WiFi of 4G).
Daarnaast zou je eens kunnen kijken of je de gratis BloX van Vodafone aan hebt staan zodat je altijd online kan zijn maar minder snel dan je kan op gaan op je abonnement. Voordeel is dat je dan wel online blijft maar geen kosten hebt. Kijk deze pagina maar eens:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtmlIk zou zo ie zo zelf even kijken wat je in je iPhone ziet aan data en dan zou ik, mocht het er niet mee eens bent, toch contact opnemen met Vodafone. Eventueel zou je je klacht kunnen sturen via een privé bericht via
Facebook of
Twitter. Die mensen kunnen in het systeem kijken en misschien iets zien over je rekening. Wij hier als klanten onder elkaar kunnen dit niet.
Lukt het dan helemaal niet dan moet je via de website van Vodafone een klacht indienen. Dit kan via deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtmlSorry dat ik je niet kan helpen maar met zelf onderzoek kom je zeker een heel eind en hoop natuurlijk dat je er met Vodafone wel uit komt.