Anthony84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

veel te hoge telefoon rekening

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Vodafone maar iedere maand is mij telefoon rekening zo hoog en dan zeggen ze dat het aan Apple kan liggen of Napster maar dat is helemaal niet ik ga dit echt niet betalen
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Anthony84
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dit klinkt niet best. Heb je zelf al eens gekeken waar het aan kan liggen? Bij instellingen van je iPhone kan je zien welke app veel data gebruikt en je zou natuurlijk ook eens kunnen kijken wat er gebeurd als je in de nacht online bent op je telefoon (via WiFi of 4G).

Daarnaast zou je eens kunnen kijken of je de gratis BloX van Vodafone aan hebt staan zodat je altijd online kan zijn maar minder snel dan je kan op gaan op je abonnement. Voordeel is dat je dan wel online blijft maar geen kosten hebt. Kijk deze pagina maar eens: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml


Ik zou zo ie zo zelf even kijken wat je in je iPhone ziet aan data en dan zou ik, mocht het er niet mee eens bent, toch contact opnemen met Vodafone. Eventueel zou je je klacht kunnen sturen via een privé bericht via Facebook of Twitter. Die mensen kunnen in het systeem kijken en misschien iets zien over je rekening. Wij hier als klanten onder elkaar kunnen dit niet.

Lukt het dan helemaal niet dan moet je via de website van Vodafone een klacht indienen. Dit kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Sorry dat ik je niet kan helpen maar met zelf onderzoek kom je zeker een heel eind en hoop natuurlijk dat je er met Vodafone wel uit komt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaand informatie duidelijk voor jou Anthony84 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic