heico1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vastlopen app

Mijn app loopt steeds vast. Na inloggen krijf ik een scherm te zien Even checken of we nog wat te vertellen hebben en dan zit hij vast.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Enige wat ik kan adviseren is de app te verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit niet werken, raad ik aan om een onderzoek aan te laten maken. Dit kan via Facebook, Twitter of via de chat. Je kunt eens proberen om de weergavezoom in het toestel op standaard te zetten.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi heico1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat er mensen zijn die op dit moment problemen hebben met de Vodafone app. Ik ga er vanuit dat het gaat over de My Vodafone app. Ze zijn er volgens mij mee bezig maar kan niet zeggen wanneer het is opgelost want niet iedereen heeft er last van. Wat ze aan het doen zijn weet ik niet.

Je kan er altijd een melding van maken via Facebook en.of Twitter. En via feedback in de app, dan komt het ook op de juiste afdeling.
Miastax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Feedback in de app geven is niet mogelijk omdat de app direct vastloopt. Dat is nu juist het probleem. Hopelijk is het snel opgelost.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dan even doorgeven via Facebook of Twitter.
jorx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn app loopt ook steeds vast(effe chekke of we wat te vertellen hebben) daarna zit hij vast ik heb al verschillende malen met vodafoon gebeld
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Enige wat ik kan adviseren is de app te verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit niet werken, raad ik aan om een onderzoek aan te laten maken. Dit kan via Facebook, Twitter of via de chat. Je kunt eens proberen om de weergavezoom in het toestel op standaard te zetten.
Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak!
jorx

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Steven hartelijk bedankt voor de tip met normaal doet de app het perfect. Zeer goede service. Thanks Jo
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Er zijn helaas met de nieuwe variant een aantal problemen. Daar zijn wij ook op de hoogte van. Hoe meer mensen dit aankaarten, hoe sneller er actie ondernomen wordt.
TonVerscharen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oplossing voor iPhone:
Kies ‘Beeldscherm en helderheid’ daarna ‘Weergave’ zet deze op ‘Standaard’. Het is een onnozele oplossing maar werkt wel. Vodafone moet zorgen dat de app ook werkt met ‘Weergave’ op ‘Inzoomen’.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is inderdaad een bekend probleem TonVerscharen
Intern zijn wij hier op de hoogte van! Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zijn dan ook hier mee bezig.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is er een update van de app. Werkt de app weer na installatie van de update?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic