Olofg

Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

van prive naar zakelijk

Graag wil ik mijn privé abo omzetten naar zakelijk pro en is mijn bedrijfspand op een ander adres waar ziggo helaas (nog) niet kan leveren hoe kan ik de ziggo voordelen die ik nu heb toch behouden als het KVK adres anders is dan nu het privé adres???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Olofg 
Je kan je privé abonnement omzetten naar zakelijk, dat is geen probleem. Maar als het Ziggo adres, niet hetzelfde is als het Vodafone adres, dan krijg je geen VodafoneZiggo combi korting. Daar zijn ze wel heel streng in. Pas als je zakelijk ook Ziggo kan aanvragen dan is alles weer op 1 adres en krijg je de combi korting weer wel. 

Als je onderstaande formulier invult dan kan Vodafone deze omzetten naar zakelijk: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml?webSyncID=9b3ca880-...

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Olofg 
Je kan je privé abonnement omzetten naar zakelijk, dat is geen probleem. Maar als het Ziggo adres, niet hetzelfde is als het Vodafone adres, dan krijg je geen VodafoneZiggo combi korting. Daar zijn ze wel heel streng in. Pas als je zakelijk ook Ziggo kan aanvragen dan is alles weer op 1 adres en krijg je de combi korting weer wel. 

Als je onderstaande formulier invult dan kan Vodafone deze omzetten naar zakelijk: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml?webSyncID=9b3ca880-...

Olofg
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Duidelijk dan wordt het dus geen zakelijk abonnement 

volgens mij is het niet zo interessant ook aangezien de zakelijke abo’s duurder zijn en er dus geen voordelen aan hangen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Olofg wrote:

Duidelijk dan wordt het dus geen zakelijk abonnement 

volgens mij is het niet zo interessant ook aangezien de zakelijke abo’s duurder zijn en er dus geen voordelen aan hangen 

Goed plan ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic