daniella2550

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van ondernemers naar red

hoi,
een jaar terug was er nog geen goedkope mogelijkheid om in het buitenland veelvuldig te bellen en te ontvangen. Wij wonen in Belgie maar werken veel in nederland. Maar ook in Belgie.
Nu hebben we een ondernemersbundel 35, met 10,- pm aan voordeelland Belgie. Maar nu zie ik op de facturen dat de bundel bijna maandelijks te kort schiet. kan ik deze ondernemers bundel nu veranderen naar de red bussines (super)?
klopt het dat wanneer ik dit inderdaad kan doen, ik niet kan profiteren van de actie om een telefoon erbij te kopen voor weinig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Daniella,

Er zit een verschil tussen een contract verlengen en een abonnement aanpassen. Wanneer je een contract verlengt, krijg je de mogelijkheid dit te doen in combinatie met een telefoon. Bij een wijziging is dit niet het geval.

Je kunt eens contact opnemen met onze klantenservice via 1200 of 1201 om te vragen of je je bundel kunt uitbreiden/verhogen. Een wijziging naar Red Business is afhankelijk van je tenaamstelling. Deze dient zakelijk te zijn en kun je tegelijkertijd navragen bij onze collega's.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Daniella,

Er zit een verschil tussen een contract verlengen en een abonnement aanpassen. Wanneer je een contract verlengt, krijg je de mogelijkheid dit te doen in combinatie met een telefoon. Bij een wijziging is dit niet het geval.

Je kunt eens contact opnemen met onze klantenservice via 1200 of 1201 om te vragen of je je bundel kunt uitbreiden/verhogen. Een wijziging naar Red Business is afhankelijk van je tenaamstelling. Deze dient zakelijk te zijn en kun je tegelijkertijd navragen bij onze collega's.
daniella2550
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic