Devlin.R

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van micro simkaart naar nano simkaart

Beste, Ik wil graag een nieuwe samsung telefoon kopen (prepaid) alleen heb ik hier een nanosim voor nodig. Ik heb op het momend nog een samsung S5neo (prepaid) met een microsim. Is er een mogelijkheid dat ik mijn nummer en contacten kan behouden en eventueel overzetten op een microsimkaart? ( ik weet dat ik hem kleiner kan laten knippen maar daar zitten risicos aan verbonden bij. Dat hij alsog niet past,kapotgaat,nirt werkt of dat ik hem er niet uit kan krijgen.)

Ik hoor het graag!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Devlin.R 
Het klopt dat je hem kleiner kan knippen, maar daar zitten altijd risico’s aan vast. Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Of kies voor een eSIM, als jouw toestel die ondersteunt.

Rekening houden met kosten van 5,- euro voor het opsturen van deze nieuwe kaart. En registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze bij Vodafone zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen ze je meteen helpen.

Voor een nieuwe sim kan je ook langs bij één van onze winkels.
Neem wel je identiteitsbewijs mee.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Devlin.R 
Het klopt dat je hem kleiner kan knippen, maar daar zitten altijd risico’s aan vast. Heb je net je abonnement verlengd, past je simkaart niet in je nieuwe telefoon. Niet getreurd! Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen. Of kies voor een eSIM, als jouw toestel die ondersteunt.

Rekening houden met kosten van 5,- euro voor het opsturen van deze nieuwe kaart. En registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten ze bij Vodafone zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen ze je meteen helpen.

Voor een nieuwe sim kan je ook langs bij één van onze winkels.
Neem wel je identiteitsbewijs mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic