deirdre1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van 400MB naar 1012MB in één uur?!

Beste iedereen,
 
Omdat ik mobiel internet (1 GB per maand) heb, heb ik de App 3G Watchdog geïnstalleerd die mijn dataverbruik elke minuut update. Ik vind dit een ontzettend handige App en ben er ook zeer tevreden mee.
Nu is het zo dat ik gister een update heb geinstalleerd voor deze app (5 tot 6 MB), maar al snel waren er vragen over het gebruik van deze app.
 
Ik had vóór dat ik deze update installeerde amper 400MB verbruikt. Na één uur zat ik al op 1012MB volgens de App!
Ligt dit aan het programma 3G Watchdog, want op "Mijn Vodafone/tegoed en verbruik" zie ik dat ik nog 644 MB over heb?!
 
Ik zit overigens de halve dag op WiFi. Ik download geen films of grote bestanden.  Ik ben wel een "heavy user" (voor mijn idee), maar ik kom NOOIT over de 500MB per maand met mijn gebruik! Ik zat vandaag ook binnen een half uur (van stage naar huis) op 25MB.
 
Ik vind dit allemaal een beetje vaag, dus; geeft de app verkeerde informatie door?
 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi deirdre,

Welkom op het Forum!

Vervelend om te horen dat je door de war raakt wat betreft je verbruik.
Het lastige in dit verhaal is dat alle apps altijd gegevens bij benadering hebben.

Hier kan dus best een verschil in zitten, al is van 400 MB naar 1012 MB natuurlijk wel érg veel.

Je kunt eens proberen een andere app mbt dataverkeer te downloaden.

Zoek maar eens in de Market / Google Play naar zoektermen zoals datacounter of data traffic.
Er zijn gelukkig meerdere alternatieven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic