r0bbey schreef:
oke bedankt voor jullie snelle reacties ik weet nu wat ik ga doen ik huur een tomtom.
had het graag anders gedaan maar wie weet zal de buitenland bundel flink omhoog gaan in de nabije toekomst.
r0bbey Het lijkt me verstandig dat ik een extra aspect naar voren breng.
Allereerst lees http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/5567/~/zijn-tomtom-flitsers-legaal%3F eens door.
Verder is het zo dat je met een Windows Phone kaarten kunt opslaan. Die kun je eerst via Wi-Fi ophalen.
Waarna je ze offline met de gps functie van de telefoon kunt gebruiken, daar zit een wezenlijk verschil tot google maps.
Je kunt daarmee kaarten ophalen van verschillende continenten,in jouw voorbeeld Europa.
Misschien toch iets om te overdenken.
Verder lijkt het me ook goed om aan te merken dat bijvoorbeeld Garmin wereldmarktleider is qua navigatieapparatuur, kaarten werden geleverd door Navteq bij de huidige modellen is Nokia het bedrijf dat zich richt op de kaarten !
Zou je al mobiel data erbij gebruiken, wat dus niet perse moet, heb je met de offline kaarten geen realtime verkeersinformatie.
Voor wat betreft android zijn daar ook een aantal navigatie apps die offline werken. Denk bijvoorbeeld aan mapfactor en navmii om wat voorbeelden te geven.
Zoals
Netwerker vaker schrijft wens ik je suuk 6.