Andrearoks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vadafone app

Ik wilde een account aanmaken en inloggen in de app . Het account ia nu inmiddels aangemaakt, niet via de app maar via internet zelf. In de app komt steeds te staan dat er iets kapot is en dat ik het laten opnieuw moet proberen. Zo gaat het nu al 2 dagen. Gaat dit nog werken? 
 

mvg,

andrea 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan @Andrearoks 

Kun je wel inloggen via de website? Verwijder dan eens de app en installeer de app opnieuw.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan @Andrearoks 

Kun je wel inloggen via de website? Verwijder dan eens de app en installeer de app opnieuw.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @Andrearoks?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Heb je nog een update voor ons @Andrearoks? Mocht er geen update komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten.

Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

@Andrearoks dat klinkt vervelend zeg. Heeft het misschien positief effect als je de app verwijderd en erna er weer opnieuw opzet??
Bij mijn vorige provider heb ik ook wel s een inlog-probleem gehad, en dit werkte toen.
Succes!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

@Andrearoks 

Heb je bovenstaande tips uitgeprobeerd? Als we geen reactie meer ontvangen, sluiten we je topic. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic