Hoi
maaipie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een klanten helpt klanten community, dus wij als klanten niet elkaar kunnen je hiermee niet helpen. Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn of dat er misschien wel iets met je simkaart en/of mobiel is.
Je zou zo ie zo op de storing website van Vodafone kunnen kijken of er iets aan de hand is. Daar kan je ook gelijk een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die mensen kunnen kijken wat er aan de hand is. Meer info, zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-mapJe zou ook eens een Sim swap kunnen proberen. Haal je eigen simkaart uit het toestel, stop er een andere in en kijk of die het wel goed doet. Liefst ook een Vodafone kaartje, maar een andere mag ook, dan test je gelijk je toestel. Steek jou kaartje in die van een ander en dan kan je daar ook even mee testen.
Lukt het allemaal niet, loop langs een Vodafone winkel of bel de
klantenservice van Vodafone. Misschien dan die een reset kunnen geven.