Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
het zegt dat mijn max 4 up to date ik baal als ik geen update krijg dan ben ik verplicht om een nieuwe mobiel aan te schaften maar ik heb geen geen om een nieuwe te kunnen kopen ik ben niet zo rijk de markten zijn all duur genog om er op ste staan
Dan ben ik er helaas bang voor dat er geen nieuwe software update gaat uitkomen.
Je zou eventueel dit ook kunnen aangeven bij de bank. Wie weet brengen zij hierdoor een update uit voor de app zodat hij alsnog beschikbaar komt. Wij kunnen daar helaas niks verder in betekenen.
Android 4.4.4 (KitKat) is alweer bijna 5 jaar oud en wordt niet meer gesupport door Google zelf, de bank zal dus bewust de keuze gemaakt hebben dit niet meer te ondersteunen (ondanks dat deze versie blijkbaar nog op ruim 10% van de Android apparaten draait).
Als je het nodig hebt voor smart-pin vrees ik dat je toch echt een nieuwe mobiel moet kopen. Dat hoeft niet de hoofdprijs te kosten, kijk bijvoorbeeld eens naar een Nokia 2.1 of een Nokia 3.