mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook VODAP102, maar het is gewoon een Nederlands toestel voor zover ik kan zien.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie heb je nog wat terug gekoppeld gekregen van die andere afdeling?
Neuro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
VODAP102 is blijkbaar toch Vodafone Germany.
Mijn toestel heeft ook VODAP102, gekocht op de Belgische versie van een Nederlandse site. En ik zit niet bij Vodafone.
Ik heb ook een HTC account (waarover Stevie een opmerking maakte), maar tot nu heb ik daardoor nog geen update sneller gekregen.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
????????????
Marinus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie, je zegt: "Heb je nooit OTA updates ontvangen, dan heb je een dergelijke account niet. Dus in dit geval ontvang je updates ongeacht provider, je blijft updates ontvangen van de provider waar het toestel van is via het wireless."
Kun je dat svp even uitleggen. Ik volg het niet helemaal....
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Neuro ....als Vodafone gewoon die update erin gooit is er niets meer aan de hand........
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Sorry als ik wat onduidelijk was.:$

Heel simpel, als je ooit al eens OTA updates hebt ontvangen, dan zul je 4.0.4. ook ontvangen OTA. Dan heb je eer dergelijke account waar ik over praat en gaat alles vanzelf.

Heb je nooit OTA updates ontvangen, en heb je het toestel al langer, en heb je zelf dus updates moeten downloaden via internet ofzo, omdat ze niet via het netwerk op je toestel binnenkwamen. Dan heb je zo'n account niet en zul je ook 4.0.4. niet OTA krijgen.

Dit alles is ongeacht welke simkaart je gebruikt.

Ben ik zo duidelijker?
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch fijn dat we meer duidelijkheid gekregen hebben over de update waar we nog steeds op aan het wachten zijn !
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@marcussol.... als ik nog geen antwoord heb ontvangen, dan kan ik jou ook geen antwoord geven. Al vraag je 10x voor een antwoord, als ik het niet heb, kan ik het niet geven. Het zit allemaal helaas niet zo simpel in elkaar dat precies kan worden voorspeld wanneer de update komt. Er zijn veel partijen bij betrokken en veel factoren, wat het allemaal moeilijk maakt om tot een overeenstemming te komen.

Ik heb al meer dan eens aangegeven dat ik alle informatie die ik krijg deel met jullie. Dat heb ik tot nu toe altijd gedaan geloof ik?
Daarom heb nog even geduld, HTC heeft zelf aangegeven dat het 6 weken kan duren, we zitten nu op 4 weken.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik had het idd over de sense 4.5 maar die komt daarna op de htc one x 😄
 
HTC Sense is de grafische schil van HTC, die meestal wijzigt met elke update van het Android OS. Dit jaar hopen we de update van onder andere de HTC One X naar Jelly Bean te zien en dus ook een nieuwe versie van HTC Sense. Via eenChinees forum zijn er afgelopen nacht een aantal beelden naar buiten gekomen van HTC Sense 4.5. 
HTC Sense 4.5
HTC is samen met Samsung en Sony nog steeds een trendsetter wanneer het gaat om de eigen laag over Android. Zij waren de eerste die erkenden dat hun eigen laag te druk en te zwaar was en deze hebben geminimaliseerd.
Sense 4.5 zal een aantal kleine veranderingen met zich meebrengen die vooral voor de HTC-gebruikers te herkennen zullen zijn. Volgens de bron betreft het slechts een tussentijdse update van de HTC Sense laag omdat de kernel van de HTC One X nog steeds op versie 2.6 draait.
In deze versie is de galerij enigzins veranderd door de komst van een kaart waarop de foto’s te zien zijn met een geotag, zoiets zagen we ook al in de Instagram-app. Het toetsenbord heeft nu emoticons en de pijltjestoetsen zijn geintroduceerd. Ook de camera applicatie binnen Sense kent een aantal veranderingen aan de gebruikersinterface.
 
 
Alleen is  Htc nu wel voorzichtig met het noemen van een datum geleerd vanwege het noemen van datums in het verleden en die dan steeds uitgesteld worden
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@ stevie: Enig idee wanneer je weer een update hebt voor ons?
Niemand kan me namelijk wat vertellen HTC niet en Vodafone niet.
Ben bang dat dit nog heeeel lang gaat duren overigens 😞
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
sjesus jongens, hoe vaak moet ze nog zeggen dat ze de informatie geeft zodfra ze ze heeft...
geduld is ook een schone zaak ofnie soms. net alsof er iets fundamenteel veranderd aan je toestel als je update. mijn s2 doet het op 4.03 nog net zo goed als op 2.3.6 😛
maar stevie, 4.1 kan maar beter op tijd zijn! 😉
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@franco...ga er maar van uit dat het nog lang duurt...we worden keer op keer lekker gemaakt met een datum...en laatst zeggen ze nog dat de roll out begonnen is ...dan weer tegen gehouden door Google..en dan beloven ze ons up to date te houden...maar komen niet eens uit zich zelf..van we weten niets...en vraag jr erom dan reageren ze geïrriteerd...erg kansloos allemaal...zit er aan te denken om mijn toestel maar kapot te gooien zodat ik van de verzekering een unbranded toestel krijg...KANSLOOS !!!!!
SimonBregman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@marcussol we zijn allemaal gefrustreerd dat het zo Lang duurd maar door te schelden ga jij je update echt niet sneller op je telefoon krijgen;)
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik stel de zaken alleen voor zoals ze zijn
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@TF_NL Ik stel alleen maar een vraag en scheld niemand uit.
Wil alleen graag weten wat we kunnen verwachten.
En nee heb best veel geduld hoor..
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
@franco: ja ok, ik reageerde misschien ook wat sterk. maar ik denk dat stevie wel heeft laten zien dat ze update wanneer ze kan. het voelde gewoon als "grote smurf sijn we er al" 5x per dag. grote bedrijven zijn niet zo snel en google en htc heben niet zo'n haast met een update voor zo'n klein landje als het nederland
 @all, no offense meant, vind kapot gooien gewoon een beetje overdreve reactie voor .03 naar .04 😛
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goedemorgen allemaal,

Vandaag wederom contact gehad met onze ontwikkelaars van de software. De update is vanuit Vodafone afgerond, we zijn nu aan het wachten tot deze goedkeuring krijgt en live word gezet. Daar zit het wachten nu dus in....

De update zal bij goedkeuring live worden gezet en kan dan gedownload worden. Dit zal hoogstwaarschijnlijk alleen maar via wifi kunnen vanwege bepaalde requirements, maar daar stel ik jullie dan nog van op de hoogte als het zo ver is.

To be continued...
siem123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb overigens wel gelezen dat je bij de (unbranded) update je toestel NIET in de oplader moet laten zitten. Dit geeft namelijk problemen. Of dit hetzelfde is bij de branded update, weet ik niet, maar t lijkt me logisch.
 
Omdat ik een branded toestel heb, en dus de update nog niet heb, spreek ik niet uit eigen ervaring, dus ik ga in deze op de ervaring van anderen af.
 
Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38730143#38730143
 
 
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik denk dat een klein landje als NL, er weinig mee te maken heeft.Zoals ik al eerder zei op mijn asus tablet heb ik deze update al maanden,en de unbranded toestelen hebben hem ook al een tijdje vodafone is van oorsprong geen NL bedrijf dus heeft echt niets te maken met NL.We kunnen alleen maar wachten en hopen dat het nu snel gaat.En hopen dat de volgende update sneller gaat en ze van deze update geleert hebben dat het echt sneller moet voor de branded toestellen:D.Al is dat een grote stille wens dat , dat zo is
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic