mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Overal ter wereld is de update er ongeveer behalve in NL.Waarom zou google hem voor unbranded toestelen wel zo snel goedkeuren en voor branded toestelen niet.Probleem dus bij de providers omdat die er veranderingen in aan brengen de providers dus.De volgende zal een unbranded zijn dat is nu wel zo goed als zeker.Htc zegt dan wel kan tot 6 weken duren maar unbranded hebben hem allang.Maar voor ik weer als klager en vergeleken word met een kind van 12:D.zal ze voor zijn duurt het gewoon belachelijk lang ondertussen al 3-4 datums gehad wanneer hij zou komen en puntje bij paaltje weer niet.En welke provider je hebt maakt niet uit alle branded toestelen hebben dit probleem.Als het zo door blijft gaan met uitstellen kunnen ze net zo goed wachten op de jelly bean update en ze dan tegelijk doen want die datum komt ook al dichterbij dat die update komt.En zo is het toestel alweer bijna een jaar zoniet ouder en alweer tijd om rond te neuzen voor een nieuw toestel.Maar goed zolang er te weinig mensen klagen bij de providers,htc en google veranderd er niets.En Stevie kan ook alleen maar navragen en het doorbriefen als ze wat weet die kan er ook niets aan doen.Maar frustrerend is het ondertussen wel.Hadden ze al die datums nu niet genoemd van te voren hadden wij ook niet zo geklaagt zo simpel is het.....:$
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Oeps wat is dit ineens EEEEEN Update naar 4.04 met oa verbetering camera en EA games 145.9 groot.Waarempel hij is er ben benieuwd wie hem nu ook heeft als ik hem nu krijg zou anderen hem nu ook moeten krijgen ik hoor het graag.Ben wel benieuwd of de accu duur verbetert dat is wel wat ze zegen .We zullen het zien hij is nu bezig met de update
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Yes krijg hem ook zojuist binnen.:D
Ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verrek, daar is hij dan inderdaad!
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Stevie_ Bedankt voor al je moeite:D
Case closed
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal,

Wat zie ik nu? Jullie krijgen updates binnen? :S
Ik ben vanmorgen op de hoogte gesteld, dat het inderdaad zo zou zijn dat de update was goedgekeurd en live zou staan.
Dit kon echter nog niet gecommuniceerd worden, omdat er geen 100% zekerheid was....

Ik was dus al in de stille hoop dat iemand van jullie al zou reageren dat hij/zij een update had ontvangen.
En warempel, meteen 2 reacties.

Als het goed is zou nu langzaamaan de update worden uitgerold en moet iedereen hem ontvangen.
De update zal echter alleen via Wi-FI kunnen worden gedownload als het goed is.
Dit is sowieso aan te raden, i.v.m. dataverbruik.

Graag hoor ik het als iemand nog problemen ondervind.


vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
4.0.4
htc sense versie
 
4.1
 
softwarenummer
 
2.17.161.4.
 
htc sdk api niveau
 
4.23
 
htc uitbreidingsversie
 
htcextension_403_1_GA_20
 
kernel 2.6.39.4-g12e12ac
 
smalbandversie
2.1204.137D1.21
Build-nummer
2.17.161.4 CL 100532 release-keys
 
Browserversie
 
Webkit/534.30
 
 
zo het hele rijtje nu eens kijken wat er is verbeterd en vooral de accuduur
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Update kan ook OTA Stevie staat erbij maar ik doe het altijd via wifi omdat het meestal wat grotere bestanden zijn maar in 2 tellen stond ie er al op was zo gebeurd en daarna een mailtje voor het internet
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook binnen ....hoppaaaa
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Helemaal goed gegaan nog wel ff verder testen.
Jullie horen van me..
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is bezig met de update, hopen dat mijn GPS nu wel werkt.....jullie horen nog.....
papavanmartijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem inmiddels ook al gemeld gekregen. Zit alleen op m'n werk en heb geen WiFi.
Het schijnt ook via een verbinding met de PC te kunnen; krijg dit alleen niet voor elkaar.
Ach, dan maar wachten tot ik thuis ben...
Marinus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik krijg bericht dat ook bij Vodafone branded toestel met andere provider de up-date is gemeld.
 
Stevie, misschien heeft jouw dagelijks geinformeer de boel een beetje vooruit geduwd. Bedankt. Ook voor de prima info voorziening.
papavanmartijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt. Ik heb een Vodafone (branded) toestel met een Hi-simkaart en heb zojuist de update ontvangen.
Dus het werkt gewoon via een ander netwerk!
Neuro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook de update binnen gekregen, op Vodafone branded toestel (VODAP102) bij andere provider in België, zonder 3G, gewoon via Wifi ontvangen.
Werkt voorlopig allemaal goed, lijkt een stuk vloeiender, minder haperingen bij scrollen en zo.
Alleen jammer dat mijn toestel vorig weekend gevallen is, met een gebarsten scherm tot gevolg. Dus ik zal het even moeten missen 😞
Iemand aanbeveling voor een goeie case?
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het lijkt er op dat de batterij zeker langer mee gaat.
Ik vind het ook allemaal een beetje soepeler gaan nu.
Ben tot nu toe erg tevreden met deze update.@Stevie nogmaal bedankt voor alle moeite:D
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Had in het begin wat problemen met het internet.Wifi prima maar normaal internet had ie geen ontvangst tot 2 maal toe uit en weer aangezet kijken wat het de komende dagen doet tot nu toe is bij mij het internet een stuk trager als hiervoor hoop dat het tijdelijk is.voor de rest nog niet echt veel verschil gemerkt hij liep al soepel en vlot en nu ook mischien dat het iets vlotter gaat maar in mijn geval niet echt merkbaar.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vanaf de update blijg internet ontvangst waardeloos terwijl hij voor de update prima was.Meer mensen dit probleem? met wifi binnen 1 tel zet ik hem op internet blijft ie zoeken en gebeurt er niets ergerlijk
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nee ik heb tot nu toe geen problemen met internet.
Alleen duurt het gruwelijk lang voordat hij overschakeld van WIFI naar 3G.
Maar dat was voor de update ook al zo.
Verder gaat mijn WIFI snelheid na een paar dagen omlaag en moet ik e router opnieuw opstarten.
Ik weet eigenlijk niet of het aan de router of telefoon ligt.
Andere aparaten hebben hier overigens geen problemen mee.
Misschien iemand die hetzelfde probleem heeft met de WIFI snelheid?
prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook eindelijk geupdate naar 4.0.4. Batterij gaat idd merkbaar langer mee.

@Franco, dit zou niet zo mogen zijn. Dit zou kunnen komen als je een hele goedkope router/access point hebt. Andere zaken die dit zouden kunnen veroorzaken is dat als je heel veel connecties opengooit (sommige routers zijn hier gevoelig voor). Een voorbeeld hiervan is torrentverkeer. Echter zouden dan al je apparaten die gebruik maken van wifi langzamer moeten gaan na een paar dagen, en niet alleen je telefoon. Een default Ziggo modem kan je met fanatiek torrentverkeer in 5 minuten op zijn knieen krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic