mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ben bang dat er voorlopig miet veel uitkomt.
Is ook eigenaardig stil als je het mij vraagt.
We kunnen natuurlijk ook niet verwachten dat Stevie elke 5 minuten een update geeft, maar ze mogen bij Google wel eens opschieten nu.
Is deze Vodafone versie zoveel anders dat de originele?:D
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook mijn vraagtekens
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hey vannelle,
 
Hoe kun je die update al maanden hebben? Is pas sinds 10 augustus uit??
En dat Vodafone geen Nederlands bedrijf is van origine maakt niet uit, ieder land is apart he, want in DE enzo hebben ze die update wel al. Uitrol is voor ieder land anders. Dus heeft echt wel iets te maken met NL.
dolun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zo'n spijt dat ik mijn HTC One bij Vodafone heb aangeschaft.
Ik heb telefonisch nog zeker 3 maal gevraagd of er Vodafone software op zou zitten(nee echt niet meneer) en of updates gelijktijdig zouden lopen met alle HTC One toestellen(natuurlijk meneer).
Dus gewoon keihard voorgelogen.
Dat niet eens een datum gegeven kan worden wanneer de uitrol plaats vind voor Vodafone klanten vind ik triest en erg klant onvriendelijk.
Om je binnen te halen als klant worden kosten nog moeite gespaard maar daarna...
Ik heb het hier al vaker gelezen maar dit is mijn laatste Vodafone abonnement.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steef86
 
Op mijn Asus tablet heb ik deze update idd al maande, dit heeft niets met vodafone te maken is een ander bedrijf:DDat ie pas 10 aug uit is geld voor de mobiele telefoons unbranded en heeft niets met mijn asus  tablet te maken.Die zijn nu bezig met jelly bean die er aan zit te komen binnenkort.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Maar buiten deze update om.Als ik op Telefoonidentiteit klik en daar dus je imei nr telefoonnaam ziet enz zie ik dat bij telefoonnummer Onbekent staat zie ik nu pas terwijl er een orginele sim van vodafone inzit hebben ze er zelf ingezet in de winkel.Volgens mij hoort daar gewoon mijn telefoonnummer te staan.Heb al op het forum wat rondgesnuffelt maar kan er niets over vinden.Iemand mischien een idee
mickey32
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ vannelle: Bij mij staat er ook geen telefoonnummer hoor.
 
Ik ben nu echt klaar maar dit update verhaal. Jammer dat zowel vodafone als HTC geen eenduidig verhaal richting de dikbetalende consument kunnen vormen. Ik ga nu de stekker in m'n HOX stoppen en aansluiten op de pc.. Over 10 minuten is ie gerooted,  jammer dat het zo moet......
Norhelio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Groot gelijk@mickey32
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook best benieuwd naar de update, maar mijn toestel doet het gewoon, dus ik wacht rustig tot de update er is.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Oke dacht al dat heb ik weer.En rooten hmm ja als ik nu wist hoe dat in zijn werk ging had ik het allang gedaan, maar als het mis gaat het rooten dan zit ik ook niet op te wachten heb daar te weinig verstand van:$
coldejong

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Mickey32 veel succes met je garantieverlies.

Het is inderdaad zeer treurig dat mensen met een Vodafone branded toestel zo lang moeten wachten op een update terwijl ze zoveel geld neertellen voor zo'n toestel.
Ook vind ik het zeer treurig dat er zoveel mensen op het fora het Vodafone personeel voor amateuristisch uitmaakt of zelfs zwart maakt. Dat kan niet op een openbaar forum!
Ik zit met smart op een update te wachten maar vind het ook jammer dat het redelijk lang duurt.
Heb respect voor elkaar.

Voordat een update uitgerold kan worden moet deze goedgekeurd worden door Google. Daarna mag de update vrijgegeven worden. Elke keer als er problemen optreden bij Vodafone of Google met software bugs/crashes whatever moet de software weer aangepast worden en goedgekeurd.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone maakt toch de keuze om een brandend toestel op de markt te brengen....dan moeten ze er ook maar voor zorgen dat de updates goed verkopen !!!!!!!!!!!
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed verlopen moet er staan
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn 3G deed het vandaag ook weer eens niet.....mijn desire was daar erg strak in, overschakelen van WIFI naar 3G en terug maar de One x heeft daar nogal moeite mee....hele dag geen mail en berichten, kom thuis rijden en jahoor alles komt binnen...
Lost dit ook op na de update@Stevie ?
siem123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ alle klagers (waaronder ikzelf) van de late update en het feit dat er branded toestellen bestaan:
 
Ik ga netjes een klachten brief schrijven naar Vodafone, dit zal beter werken dan hier tegen Stevie klagen.
 
Als we dit nu met zn allen doen, kan t niet onopgemerkt blijven. Helemaal op t oog met de Jelly Bean update, is elk besef van ontvreden bij de klanten van belang bij Vodafone.
 
 
 @Stevie:
 
Waar kan ik een klacht indienen? Via t formulier op de website mag ik maar 1000 tekens indienen, daar heb ik niet voldoende aan.
Johan84

Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat garantieverlies zal ook wel loslopen, is namelijk maar deels. Ik heb mijn One S ook ge-debrand en geroot. Nu tenminste geen stuiterende home button meer en veel beter bereik. Hogere scores in de benchmarks, geen enkele app met advertenties meer, mogelijkheid tot het maken van backups etc.
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Stevie Heb je al mat meer informatie voor ons?
Ik heb ook een nieuwe case aangemaakt zie hieronder:
 
Ik heb sinds 3 weken een nieuwe HTC One X via Vodafone.
De microsimkaart hebben ze uit mijn grotere kaart geknipt.
Nu heb ik het probleem dat minimaal 1 keer per dag ik de pincode van de Sim weer opnieuw moet ingeven.
Ligt dit nu aan mijn Simkaart, of mijn telefoon?
Het is best lastig als je het niet in de gaten hebt.
Het kan ook best zijn dat hij spontaan opnieuw opstart, maar dat weet ik niet zeker omdat er geen geluid is tijdens het opdtarten van deze telefoon.
Ik heb dit namelijk met mijn Desire ook gehad en dat lag aan het Vodafone netwerk.
Ik heb toen een instelling moeten wijzigen, maar ik weet niet meer hoe dat moet.
Graag zou ik geholpen worden met dit probleem.
Overigens heeft mijn dochter dezelfde telefoon ook van Vodafone, en die start ook regelmatig opnieuw op.
Hopelijk kunnen jullie me daar bij helpen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Wederom contact gehad met de ontwikkelaars. Nogmaals wij zijn er klaar voor, wij wachten echter op goedkeuring....
Meer kan ik jullie helaas niet melden 😞
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@stevie. Bedankt voor de update.
Wie houd het nu dan precies tegen is dat Google?
En wie rolt uiteindelijk de update uit Vodafone, Google of HTC?
Mini-Cooper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
Ik zit het allemaal met verbazing te lezen (lees vaak en is me normaal te veel om aan te melden) en dacht laat ik mij een aanmelden.
 
Het duurt inderdaad allemaal erg lang en nee ik heb ook niet om een branded toestel gevraagd.
En ja ik wil ook wel graag iets anders, en ja ik wil de update ook graag, en ja ik wordt er ook erg flauw van.
En ja ik vind dat HTC en Vodafone hun klanten niet echt serieus nemen (niet alleen over dit geval). 
Maar goed, we zitten hier nu met ons probleem. We moeten er het beste van maken. 
Je kan hem rooten (garantie valt wel mee) En dan? Je blijft bezig want het blijkt steeds weer dat de software van de fabrikant de meest stabiele is.
Laten HTC, Vodafone en Google hun verantwoording nemen en de komende update wel tijdig uitrollen. 
 @Stevie, heb je geen contactadres van Google voor ons, dan kunnen we die gaan lastig vallen.
 
Zal met intresse blijven lezen, maar hoop dat er niet nog eens 9!! pagina's bij komen over zoiets simpels als een update. :@
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic