tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

update lollipop z2

Update: door

Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
97 Reacties 97
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Helaas geen nieuwe info! Ik snap dat jullie staan te popelen, maar als we iets beloven willen we dat natuurlijk wel na kunnen komen 🙂 Zoals Maartje al aangaf is de uitrol van start gegaan, maar is de update niet voor iedereen tegelijk beschikbaar. In sommige gevallen kan het dus nog even duren.
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat de update niet voor iedereen tegelijk beschikbaar is, snap ik. De uitrol is naar zeggen al een week uit, maar niemand hier heeft 'm!!!!!! Raar toch????? Of wonen wij toevallig naast elkaar in een gebied waar geen bereik is?????? 😞
vrkersten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De nieuwste update is voor alle andere netwerken ook al ruim een week in de lucht. Beetje jammer dat jullie steeds weer als laatste met een update komen. Meestal willen goede bedrijven juist als eerste zijn met iets.
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Ja het begint echt op te vallen dat weer Vodafone eens achter ligt.....
Ik denk dat bij veel mensen het geduld echt op begint te geraken. Bij mij wel toch.
Trouwens daddy-pope, groetjes uit Maastricht.
Gayam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de nieuwe update er nou al!?
LeavR

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat ze zo min mogelijk toestellen tegelijk willen doen en pas de volgende vrij geven om te updaten als die laatste is gedaan???? Dan kom ik misschien aan de beurt als ik aan een abonnement verlenging toe ben, wat over anderhalf jaar is of zo....
:@
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Daddy-Pope

tvb1977 gaf vorige week aan dat zijn vrouw de update wel al heeft ontvangen. Ik snap dat wachten niet leuk is, maar de uitrol is in ieder geval bezig.
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat een onzin Was het in eerste instantie dus. Hier in Brabant Is er ook nog geen update en die gaat binnenkort ook echt niet komen. Ik ga zeer zeker nooit meer bij Vodafone iets afsluiten en wat ben ik blij dat ik tv en internet toch bij ziggo gepakt heb en niet Vodafone
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Maartje het ging om een S4, niet om een Xperia Z2. Ik ga geen telefoons vergelijken. Sommige krijgen niet eens de betreffende update dus geen peren met appels vergelijken
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tricker

Ah, dat had ik niet gezien. Excuus!
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Ik vind dat het hele gebeuren hier zijn doel voorbij schiet.
Ik dacht hier een antwoord te krijgen op mijn vraag maar helaas tot op de dag van vandaag nog steeds niets.
Ik vraag mij af of dit soort beleid aangemoedigd wordt door de bazen bij Vodafone.
Vier abonnementen en een hybride kaart zijn er in mijn gezin, samen goed voor minstens 200€ per maand.
En dan zo aan het lijntje gehouden worden met halve waarheden en hele leugens......
Nee Vodafone, niet goed bezig.
Anonymous
Niet van toepassing
Nou om eerlijk te zijn kun je er zelf voor kiezen om een branded toestel te nemen of niet. Dat de meeste hier niet over ingelicht zijn kan ik me voorstellen. Ik persoonlijk kies altijd voor een niet branded toestels zodat er geen extra apps etc vanuit een provider erop staan. Als ik ze nodig heb download ik ze wel.
Zo ben ik dus ook niet verplicht om een update te installeren.

Echter zoals Maartje al zei is de update bezig met uitrollen en dien je dus nu af te wachten. Wij kunnen daarin helaas niks veranderen.

Groetjes stevied86
vrkersten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb met het nemen van mijn abonnement nooit de keuze gekregen voor een unbranded. Anders had ik uiteraard die genomen. Ik denk dat dat voor de meeste personen geld. Nu iig maar hopen dat de update niet al te lang meer duurt
Anonymous
Niet van toepassing
Ik denk inderdaad dat de meeste deze keuze nooit hebben gehad.
micheldej24

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Volgende keer dus gewoon zeggen tegen de verkoper dat je een unbranded wil want dit soort gezeur van Vodafone is iedereen zat lijkt mij...
lver71

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Misschien dat die irritante Tijl Beckand hier eens een radiocommercial over kan maken.
Hoe onbeschaamd Vodafone haar klanten aan het lijntje houdt i.t.t. andere providers 😉
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier nog steeds geen update !!!!! De uitrol is nu al naar zeggen 2 weken geleden gestart.!!!!! Zwaar, zwaar teleurgesteld!!!!!!!!!! Of is er iemand die 'm wel al heeft ????????
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Nee hier ook nog steeds niets!!!
micheldej24

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier ook nog steeds niet... Heeft iedereen hier dit toestel op release dag gehaald? Want misschien ligt het eraan dat we allemaal dezelfde serie van de fabriek hebben.
SpeedDemon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook maar eens een account aangemaakt om ook te kunnen roepen: HIER OOK NOG NIKS!!
Slechte zaak... de volgende versie komt er alweer aan.. maar wij wachten nog op een versie die verder iedereen al heeft.

Gelukkig vandaag wel weer een nieuw setje stickers voor Schets gekregen... alsof ik daarop zit te wachten.

Beste Vodafone medewerkers... kom eens met concreet bewijs dat de uitrol begonnen is...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic