tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

update lollipop z2

Update: door

Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
97 Reacties 97
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor de gewone Z3 is die er ook inderdaad, en wij kunnen nog steeds maar wachten zonder ook maar enige hulp vanuit Vodafone. Wat zijn jullie toch verschrikkelijk slecht op het gebied van klantenservice, en ik hoop oprecht dat er veel klanten verloren gaan via deze weg.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Mensen,

De grootste reden dat Vodafone zoveel maatregelen neemt bij het testen van deze update is omdat het bij Android Lolipop 5.0 met andere toestellen niet heel soepel is verlopen. Op het internet is hier veel informatie over te vinden waarbij bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S4 geen SMS berichten meer kon lezen.

De meerderheid van de gebruikers zullen veel blijer zijn met een goed werkend toestel dan een toestel met een aantal vernieuwingen met een groot aantal fouten.

Ik ben juist blij dat Vodafone bij dit toestel heeft besloten niet zomaar de update uit te rollen i.v.m. hierboven genoemde redenen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
leuk en aardig MrMister,

dat ze testen voor ze iets uitrollen, Oké, maar is dat een reden om niks van zich te laten horen ????

en veel mensen hier, zoals ik, zitten maar te gissen over hoe en wat, omdat er nog steeds geen officiele berichten naar buiten zijn gebracht dat ze er mee bezg zijn of een deadline voor de uitrol !!!

MVG
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi allemaal, het heeft even geduurd maar ik heb een update voor jullie. Het klopt inderdaad dat de Vodafone versie nog niet is uitgerold. Er was namelijk een issue met de vorige update. Dit issue hebben wij aangekaart en wij moesten dus wachten totdat Sony de nieuwe update klaar had en totdat deze was goedgekeurd. De goedkeuring is er nu, dus de uitrol van de nieuwste update zal nu gaan starten.

Hou er wel rekening mee dat niet iedereen de update tegelijkertijd binnen zal krijgen, dus dat het in sommige gevallen toch nog even kan duren. Komt eraan dus! 😄


Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
eindelijk een antwoord waar IK wat aan heb !!!

MVG
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Inderdaad eindelijk eens een antwoord waar we iets aan hebben.
Hopelijk komt het nu snel in orde.
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Laten we hopen dat dit ook daadwerkelijk zo is, en niet een tijd-rek smoesje is...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tricker

Zou niet zo heel slim van me zijn dan, als ik een smoesje zou verzinnen en dat openlijk op een forum zou plaatsen. ;). Dan zou ik er gegarandeerd over een paar weken door jullie op aangesproken worden. Ik heb natuurlijk die informatie eerst geverifiëerd.
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Inderdaad dat zou niet slim zijn maar we gaan er vanuit dat het nu in orde gaat komen.
Ik hoop alleen dat het geen weken meer gaat duren.
micheldej24

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heeft iemand al de update kunnen downloaden? Want tot op heden heb ik natuurlijk nog geen geluk 😞
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Nee hier ook nog steeds niets.
De s4 van mijn vrouw heeft de update wel binnen gekregen deze week via Vodafone.
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De s4 staat er los van, heel ander toestel. Ik heb ook nog steeds niks maar Was ook sceptisch over het antwoord...
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

inderdaad ik ben ook sceptisch, toen ik op 6 mei dit topic begon had ik echt gehoopt dat er iets sneller actie zou ondernomen worden maar helaas.
Dat niet iedereen tegelijkertijd de update binnen krijgt begrijp ik maar als er verteld wordt dat ze zijn begonnen had ik toch van iemand al verwacht dat ze het ook effectief hadden binnen gekregen.
Ik heb het gevoel dat we aan een erg lang lijntje gehouden worden.....
En ja de s4 staat er los van maar jammer dat Samsung weer voor Sony komt
lver71

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben ook bang dat dit weer een gevalletje 'Aan het lijntje houden' is...
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog steeds geen update, zijn we al weer bijna een week verder
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Inderdaad hier ook nog niets......
En de lijn word maar langer en langer.
ladybar1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Same here. Nog geen Update. Wordt hier een beetje boos van. Mensen maar laten wachten en de bekendere toestellen voortrekken. Als me abbo afloopt maar kijken voor de veste provider.
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Nog een week en dan word Android m aangekondigd de opvolger van lolipop.
Het zou leuk zijn als we daarvoor de update krijgen anders zitten we weer met een verouderd besturingssysteem.....
Echt geen goede service Vodafone.
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een week later, en nog geen update !!!!! Jammer, heel jammer, krijg het idee dat de moderator ook aan het lijntje wordt gehouden!
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Al nieuws Vodafone? of moeten we maar gewoon afwachten, zoals gewoonlijk?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic