tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

update lollipop z2

Update: door

Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
Hallo,
De vraag is al eerder gesteld maar de antwoorden geven nog geen duidelijkheid.....
Dat we moeten wachten is ondertussen gebleken maar er mag nu wel wat gebeuren.
Geduld is een mooie deugd maar wachten duurt lang.
97 Reacties 97
mikefrombeuning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone Gebruikers,

Ik hoor steeds meer mensen om me heen die de nieuwe update hebben van Lolipop 5.0 met ook een Z2. Nu ben ik benieuwd wanneer deze ook voor mijn toestel beschikbaar word?

Iemand anders die de Z2 heeft en die zit bij KPN die heeft namelijk al de update.

Vriendelijk bedankt!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@mikefrombeuning,

Ik zie dat er nog niet gereageerd is. Zodra er een update beschikbaar is voor jouw toestel krijg je daar een melding van. Je kunt het toestel ook eens verbinding met je computer om te kijken of er dan een update verschijnt.
jjwdamen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is geen antwoord op bovengestelde vraag de vraag is
word de vodafone versie van 23.1.A.0.XXX al uitgerold of is die nog in ontwikkeling
en vanaf wanneer is de update beschikbaar.


tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben erg teleurgesteld, iedere dag kijk ik of de update al beschikbaar is maar nog steeds niet.
Eerst moeten wachten op sony voor de uitrol en nu weer wachten op Vodafone.
Hopelijk kunnen we snel de update zien voorbij komen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! tvb1977,

Natuurlijk wilt iedereen zo snel mogelijk de nieuwste update binnenkrijgen maar daarvoor moet Sony Nederland wel de software hebben om deze ook aan de providers te kunnen bieden.
Hopelijk heb je nog even geduld.
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Inderdaad nog een beetje geduld.
Maar volgens sony nederland ligt het nu aan de provider.
Het is jammer dat Sony en Vodafone wat achter liggen op dit gebied. Voor de rest ben ik van beide merken zeer tevreden.

Nog even wachten dan maar.....
mikefrombeuning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja inderdaad Sony en Vodafone liggen zwaar achter als ik gewoon bekijk dat KPN en Sony al de update hebben uitgerold dan geeft dat aan mij wel bepaalde vraagtekens helaas. Nu is de telefoon voor de 2de keer in 6 weken voor reparatie aangeboden ook zo punt!

Jammer!

Maar wie weet komt er wel een mooie compensatie vanuit Vodafone.........
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Meestal is Sony iets later dan andere fabrikanten met het uitrollen van de updates zeker als we praten over de Verenigde Staten. Het is toch echter nog even geduld hebben op deze update! Controleer je toestel dus af en toe eens op en update.
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zit ook al enige tijd te wachten op de update, heb er geen haast mee, ben ook zeer geduldig! Maar kan Vodafone niet aangeven hoelang het ongeveer nog gaat duren of met een bepaalde datum kan komen voor de update?????
mikefrombeuning

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou nou eens een super oplossing zijn!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De Sony Xperia Z2 update naar Android versie Lollipop is pas deze maand begonnen in Nederland.
Helaas heb ik geen datum wanneer de updates ook naar de branded toestellen rolt, meestal is dit en paar weekjes later dan de unbranded toestellen.
Daddy-Pope

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5 dagen verder, nog geen update en erg stil aan de overkant!?!? Insiders van Vodafone die ook niks zien of horen over een update????? De update van Sony is nu al bijna een maand uit, en toch maar geduld moeten hebben!!!!! Een beetje jammer....
Hamelink82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik sluit me volledig hierbij aan. Het wachten duurt nu echt te lang Vodafone. Geef nu in ieder geval eens duidelijkheid over de release datum.

Mvg
ladybar1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Ik ben het ook eens. We moesten een paar weekjes wachten wachten. Ondertussen hebben alle andere al een Update voor de Xperia z2. Ik kijk elke dag voor een Update en niks. Kijk elke dag op het forum, maar geen antwoord.

Wanneer komt de Update? Volgende week of nog een maand wachten?

Groetjes
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Ik zie dat er meerdere mensen zijn die zitten te wachten.
Het leuke is dat ik vandaag gelezen heb dat Google eind deze maand waarschijnlijk de opvolger van lollipop gaat aankondigen ( android m)
Dus ik ben benieuwd wanneer we het binnenkort al verouderde lollipop gaan krijgen.......
Anonymous
Niet van toepassing
Hey tvb1977, ladybar1, en Hamelink82

Ik durf jullie niet te zeggen wanneer er een update uit wordt gebracht voor jullie telefoon. Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie een Vodafone brandend toestel hebben. (Bij het opstarten komt dan het Vodafone logo in beeld.) Indien dit niet het geval is ligt het bij de toestelfabrikant.
Ik zal het eens gaan navragen voor jullie maar kan jullie niks garanderen.
Mocht iemand anders hier op het forum het antwoord al weten dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb het nagevraagd voor jullie maar heb helaas nog geen antwoord hierop gekregen. Zodra ik het antwoord weet laat ik het weten.

Groetjes stevied86
apster

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als vodafone en consorten nou eens een keer met hun tengels van de os/firmware afblijven dan kan de update gewoon in een keer uitgerold worden.
maar nee ze willen eerst een paar onzinnige onnodige apps door je strot heen duwen ( die overgens niet te verwijderen zijn ).
door all die onzin duurt het nu dus zo lang.

p.s. lollipop is in februari al overhandigd aan vodafone australie, je zou toch denken dat een beetje tweaken geen 3 maanden in beslag neemt.
tricker

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Een vriend van me heeft een Xperia Z2 bij Hi, en hij heeft de android update nu al dik 4 weken. Ik heb geen branded toestel en nog steeds geen update. Dus het wordt nu hoog tijd dat Vodafone eens wat gaan laten weten. Ook via de Sony PC Companion krijg ik geen update en zit ik nog steeds op de oude 4.4.4. android. Geen smoesjes meer met we weten nog niks, ook bij Hi is hij al meer als een maand uit. Graag reactie, jullie zijn mij in ieder geval al kwijt als klant zodra het abonnement afloopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic