sprinter72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

update S4 naar 4.3

Update: door

Alleen maar problemen nu. Slecht bereik. Accu valt uit. enz HELP.
Alleen maar problemen nu. Slecht bereik. Accu valt uit. enz HELP.
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Misschien dat je als eerst en reset zou kunnen maken van het toestel om zo te zien of het dan weer gefixt is.
Daarvoor kun je met en handig programma genaamd: Samsung Kies en Back Up maken van je data op het toestel, apps worden niet opgeslagen!

walther1969

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hellup , heb alles geprobeert maar na update g4 naar 4.3 android leest die mijn simkaart niet meer.
walther1969

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb ik gedaan geen verschil jammer genoeg ..
sprinter72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik heb een reset gedaan, alles opgeslagen met Kies.(niet dus). Ik heb nu gelukkig weer contacten van mijn simkaart terug gevonden die ik 2 jaar geleden gewist heb. Maar goed na de reset is het eerste wat hij doet weer uitvallen ook al staat de batterij op 67%. Vervolgens zie ik ook Knox weer er op en dus gelijk een melding over apps die geen toestemming hebben. Nou die hebben wel toestemming alleen Knox niet, maar dat is dus weer niet te verwijderen. Kortom Samsung: van een uiterst tevreden s4 gebruiker naar een nooit meer Samsung gebruiker. Chapeau......
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat betreft de accu, zou het kunnen dat je een defecte hebt? Kijk hier voor meer info: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/m-p/100898/highlight/true...

Wat betreft het bereik, op welke postcode heb je dit probleem?

Knox kun je (tijdelijk) stoppen door in het dropdownmenu de app te selecteren en sluiten te forceren. Het probleem is bekend bij Samsung, de app zit nog in de testfase en is blijkbaar nog niet helemaal klaar om gebruikt te worden. Ik neem aan dat Samsung na deze testfase nog met een update komt met een bugfix.
Jaime

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier problemen met de galaxy s4 na de update van android 4.3.
Telefoon valt spontaan uit, ook terwijl je ermee bezig bent met een mail of whatsapp. Echt heel frustrerend dit. Kan nu gewoon me telefoon niet vertrouwen. En dat allemaal door een stomme software update. Daarvoor nooit geen problemen met de telefoon gehad. Krijg ook meldingen dat er geen simkaart inzit terwijl die er gewoon in
zit.
En de accu word ook boller, dat was me nog niet opgevallen maar doordat ik me accu moest verwijderen omdat hij nu steeds spontaan uitgaat en alleen als de accu eruit is ik hem weer aan kan krijgen na een paar minuten.
Hoe gaan we deze problemen oplossen ? Kan niet zonder me telefoon.

Heb al een factory reset gedaan maar ook dat mag niet baten en nu ?

Met vriendelijke groet,

Jaime
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
hi Jaime, ik zou denk ik eerst bekijken wat er met de batterij aan de hand is. Het boller worden van de batterij is een bekend issue. Sommige batterijen kunnen defect zijn, schade veroorzaken aan je toestel en onbetrouwbare batterijspanning kan allerlei rare effecten aan je toestel opleveren.

Kijk aub in dit topic. Hier vind je meer info en een manier om je batterij te laten vervangen.
Tot die vervangen is zou ik denk ik even afwachten of het dat niet gewoon was.

Pascaldebree

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer word de 4.3 vrijgegeven ik heb de gear (horloge) gekocht maar die wekt alleen met de 4.3 ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Pascaldebree,

De uitrol van Android 4.3 voor de Samsung Galaxy S3 en Samsung Galaxy S4 is al een tijdje geleden gestart. Vanwege problemen met de nieuwe update is de uitrol tijdelijk stopgezet. Ik heb begrepen dat de uitrol sinds kort weer is gestart. Ik verwacht dat je de update snel zal ontvangen. Je kunt eventueel je telefoon ook verbinden met je pc of laptop met Samsung Kies om te kijken of de update al beschikbaar is. De uitrol wordt altijd in kleine stapjes gedaan om ervoor te zorgen dat nieuwe problemen snel worden opgemerkt.
Dirk1984

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zag op Sammobile.com dat er een nieuwe update beschikbaar is voor vodafone branded toestellen galaxy s4
Het betreft:
Model: GT-I9505
Country: Netherlands (Vodafone)
Version: Android 4.3
Changelist: 2082040
Build date: Thu, 21 Nov 2013 06:20:53 +0000
Product Code: VDF
PDA: I9505XXUEMK9
CSC: I9505VFGEMK2
MODEM: I9505XXUEMK9

Dus ik denk dat velen nu wel kunnen updaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic