Hoi
Chantal103 en
hansstaring Het klopt inderdaad dat wij af en toe abonnementen upgraden omdat oudere abonnementen gaan vervallen. Dit wordt in batches gedaan en meestal beginnen ze met de klanten die het abonnement het langste hebben. Daardoor kan het zijn, dat je nog geen mail hebt ontvangen. Zorg er wel voor dat je in My Vodafone (website) contact over e-mail hebt aanstaan.
Daarnaast is het ook afhankelijk van hoe het abonnement is aangevraagd.
Mocht je het abonnement willen omzetten, dan kun je het beste bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij kunnen controleren of deze optie ook voor jou geldt.
Mijn collega's zijn bereikbaar via via 0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).
hansstaring Het is absoluut niet onze bedoeling om jou als een hond te behandelen of telkens een ander verhaal te vertellen. Namens VodafoneZiggo mijn excuses!
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!