RenzoP1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

uitleveren pre-order S20 Ultra

Weet iemand wanneer de S20 Ultra word uitgeleverd ? Aangezien ik deze ge preordered heb en ik vandaag te horen heb gekregen dat deze dus niet morgen( vrijdag de 13de), inhuis heb.....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
stabyhoun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,hij bevalt prima. Wel groot,maar dat is even wennen. Grt Patricia 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @RenzoP1 
Als je te horen hebt gekregen dat je hem niet vandaag binnen krijgt, waarom heb je dan niet gelijk gevraagd wanneer deze wel binnen komt? Of zijn er weer allemaal nep berichten online en hou je je daar aan vast?

Vodafone zal vanaf vandaag alles uitleveren, als het goed is. Mocht dat niet zo zijn dan hoor je dit vanzelf van Vodafone. 

Weet je, het is elk jaar weer opnieuw dat mensen een pre order doen en niet op de dag, dat het uit komt, het toestel in huis heeft. Zowel met Samsung als met de iPhone. Zo werkt het al jaren…. dat is het spel van de eerste willen zijn ??. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Toestellen worden op volgorde van bestelling verstuurd. Hierdoor kan het zijn dat als een toestel veel besteld is er een wachtrij is. Mocht je willen weten wanneer het toestel geleverd wordt, dan kun je contact opnemen met onze afdeling status order via 0800-0560. Je ontvangt een mail met een track en trace code wanneer het toestel verstuurd wordt @RenzoP1.

RenzoP1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Hoi @RenzoP1 
Als je te horen hebt gekregen dat je hem niet vandaag binnen krijgt, waarom heb je dan niet gelijk gevraagd wanneer deze wel binnen komt? Of zijn er weer allemaal nep berichten online en hou je je daar aan vast?

Vodafone zal vanaf vandaag alles uitleveren, als het goed is. Mocht dat niet zo zijn dan hoor je dit vanzelf van Vodafone. 

Weet je, het is elk jaar weer opnieuw dat mensen een pre order doen en niet op de dag, dat het uit komt, het toestel in huis heeft. Zowel met Samsung als met de iPhone. Zo werkt het al jaren…. dat is het spel van de eerste willen zijn ??. 

Ik had gebeld maar, de persoon aan de telefoon kon me dat niet vertellen. Dus daarom hier eens gevraagd met de intentie om.eens te zien of er meer in het zelfde schuitje zitten.?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah ok @RenzoP1 :). Helaas zien wij vanuit hier geen bezorgtijden in. Laten we hopen dat je het toestel snel ontvangt!

stabyhoun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik kreeg op 2 maart een sms'je dat hij eind week 11 geleverd ging worden. Er kwam niets dus via Messenger gevraagd en hij kon mij ook niets vertellen. In de winkel zei de jongen dat ze zaterdag een mail zouden krijgen waarom de toestellen er niet zijn. Ik dacht dan krijg ik vast ook een berichtje van Vodafone, maar helemaal niets. Je mag een vermogen neer tellen voor een toestel maar even je klanten op de hoogte houden van hun bestelling is teveel moeite.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je feedback @stabyhoun. Ik zal dit ook intern aankaarten. Heb je inmiddels nu een nieuwe sms gekregen met een datum?

stabyhoun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven.

 

Ik heb idd een nieuwe sms gekregen en hij word vandaag geleverd. 

 

Grt Patricia 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @stabyhoun!
Alvast plezier met je nieuwe toestel! Laat even weten hoe hij bevalt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@RenzoP1 Heb je inmiddels het toestel ontvangen?

 

stabyhoun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,hij bevalt prima. Wel groot,maar dat is even wennen. Grt Patricia 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goed om te horen @stabyhoun 

Ik heb hem zelf ook even de nieuwe toestellen van Samsung mogen zien en uitproberen. Ziet er goed uit! Heel veel plezier met je toestel .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic