Lisannevp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitgaande oproepen zijn geblokkeerd

Hoi, ik verblijf op het moment in Costa Rica, en nu ineens kan ik niemand meer bellen. Bij mijn oproepinstellingen staan alle blokkeringen uitgeschakeld, maar telkens als ik een oproep begin krijg ik een melding dat dit niet kan. Ik heb ook al gekeken of er een rekening per ongeluk niet betaald is, maar dit is ook niet het geval. Iemand enig idee hoe dit zomaar geactiveerd is en hoe ik het weer uit kan zetten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Lisannevp 

Een oproepblokkering kan verschillende oorzaken hebben. Dit zijn de 3 meest voorkomende:

  1. Dit kan via my vodafone (website - profiel - instellingen ) erop gezet zijn. 
  2. Open de telefoon-app en ga naar Instellingen - Oproep instellingen - Meer instellingen -Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan? 
  3. Het kan door Vodafone geblokkeerd worden. Dit kan te maken hebben met een openstaande factuur etc. Of er nog facturen open staan zie je in my Vodafone - rekeningen. Hier kun je ook tevens een openstaande factuur voldoen. M

Bovenstaande 3 opties heb ik gevonden op de community. Mocht het niet lukken dan kan je nog tot vanavond 20:00 bellen, en of een chat starten met de klantenservice van Vodafone. Om te bellen, zie de pagina van de klantenservice van Vodafone

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Eventueel wachten op een medewerker van Vodafone kan ook. Al hoewel ik niet weet wanneer die weer hier op de community aanwezig zijn om je vraag op te pakken. 

Laat nog even weten of het gelukt is en wat je hebt gedaan. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Lisannevp 

Een oproepblokkering kan verschillende oorzaken hebben. Dit zijn de 3 meest voorkomende:

  1. Dit kan via my vodafone (website - profiel - instellingen ) erop gezet zijn. 
  2. Open de telefoon-app en ga naar Instellingen - Oproep instellingen - Meer instellingen -Oproepen blokkeren. Staat daar iets aan? 
  3. Het kan door Vodafone geblokkeerd worden. Dit kan te maken hebben met een openstaande factuur etc. Of er nog facturen open staan zie je in my Vodafone - rekeningen. Hier kun je ook tevens een openstaande factuur voldoen. M

Bovenstaande 3 opties heb ik gevonden op de community. Mocht het niet lukken dan kan je nog tot vanavond 20:00 bellen, en of een chat starten met de klantenservice van Vodafone. Om te bellen, zie de pagina van de klantenservice van Vodafone

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Eventueel wachten op een medewerker van Vodafone kan ook. Al hoewel ik niet weet wanneer die weer hier op de community aanwezig zijn om je vraag op te pakken. 

Laat nog even weten of het gelukt is en wat je hebt gedaan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @Lisannevp?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic