lanormande

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitgaande oproep geblokkeerd

De incasso van ons zakelijke rekening is door zakenpartner teruggedraaid geweest. Het houdt in dat al mijn betaling die vanaf november 2014 gemaakt waren zijn teruggedraaid. Ik was er niet op de hoogte toen dat mijn telefoon in Februari e werd. Toen hoorde ik dat ik een bepaald bedraag niet betaald had. Ik was heel erg verbaasd. Maar goed, ik ging gelijk toch storten. Maar van die aangegeven rekening zag ik dus wat gaande was. Heb dus gelijk aan vodafone een andere bankrekening doorgegeven.
Een week later weer hetzelfde verhaal. Afgesloten. Weer bellen. Ik moest weer een rare bedraag betalen maar niemand wist van welke rekening precies: Oh jaa.. Het was nog van november, of december misschien?? En op "Mijn vodafone is het dus niet aangegeven over welke rekening het gaat!! "
We zijn nu anderhalf maand later. Ik ben nog steeds afgesloten. Ik bel bijna dagelijks bij de klantenservice en ik hoor dat ik niet betaald heb, of wel of dat het goed gaat of toch dat de nieuwe bank ook geweigerd heeft. Ik dus naar de ING bellen, maar de incasso's zijn dus niet aangevraagd.

HELP!!! Ik heb een bedrijf en ik kan al 6 weken niet bellen.. Wie kan mij de waarheid vertellen?? :@
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@lanormade,

Wat een gedoe joh. Wat ik je aanraad is toch hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.nl/contact/support op welke manieren dit kan. Helaas kunnen wij vanuit hier niets betekenen voor je omdat wij forumleden niet in de systemen van Vodafone kunnen. Het forum is bedoeld voor tips and tricks.

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Zolang er nog een openstaand bedrag is, op welke faktuur dan ook. Zolang blijft er een blokkade bestaan op de diensten en services van Vodafone. Dus geen uitgaande oproepen, geen sms-verkeer, en geen mobiel internet.
Ik krijg de indruk dat jouw administratie op dit moment één grote puinhoop is. En dat je niet meer weet welke fakturen nu wel of niet zijn betaald.
Je moet eerst maar eens een glashelder overzicht maken op papier van de fakturen vanaf November 2014 tot en met deze maand. Met de bank-afschriften of met MijnBankieren kun je dan stuk voor stuk controleren op welke datum, welke faktuur betaald is. En met welk betalingskenmerk.
Dan zie je ook direkt welke rekening(-en) er nog niet zijn betaald.
Die betaal je dan alsnog, met het juiste betalingskenmerk.

Jouw voormalige zakenpartner is verantwoordelijk voor deze kwestie. En de gevolgen daarvan. Niet Vodafone.

Het correcte IBAN-rekeningnummer van Vodafone staat rechtsboven de fakturen vermeld. Evenals het faktuurnummer.
Eerst zorgen voor duidelijkheid voor jezelf. Dan de openstaande fakturen betalen. En daarna kun je drie werkdagen later aan de klantenservice van Vodafone vragen of je weer aangesloten mag worden.

Succes!

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik sluit dit topic.@Ianormande lees svp de regels door om te kijken wat er wel en niet thuishoort op het forum. Daar staat ook in dat topics die niet aan de regels voldoen worden gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic