Hallo,
Zolang er nog een openstaand bedrag is, op welke faktuur dan ook. Zolang blijft er een blokkade bestaan op de diensten en services van Vodafone. Dus geen uitgaande oproepen, geen sms-verkeer, en geen mobiel internet.
Ik krijg de indruk dat jouw administratie op dit moment één grote puinhoop is. En dat je niet meer weet welke fakturen nu wel of niet zijn betaald.
Je moet eerst maar eens een glashelder overzicht maken op papier van de fakturen vanaf November 2014 tot en met deze maand. Met de bank-afschriften of met MijnBankieren kun je dan stuk voor stuk controleren op welke datum, welke faktuur betaald is. En met welk betalingskenmerk.
Dan zie je ook direkt welke rekening(-en) er nog niet zijn betaald.
Die betaal je dan alsnog, met het juiste betalingskenmerk.
Jouw voormalige zakenpartner is verantwoordelijk voor deze kwestie. En de gevolgen daarvan. Niet Vodafone.
Het correcte IBAN-rekeningnummer van Vodafone staat rechtsboven de fakturen vermeld. Evenals het faktuurnummer.
Eerst zorgen voor duidelijkheid voor jezelf. Dan de openstaande fakturen betalen. En daarna kun je drie werkdagen later aan de klantenservice van Vodafone vragen of je weer aangesloten mag worden.
Succes!
Netwerker