Vitesse

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

uitbreiding belminuten

Goeiemorgen,

 

ik heb zojuist een extra Box aangezet van 100 belminuten EU in de veronderstelling dat ik hiermee tijdelijk meer kan bellen ook binnen Nederland. Ik zie echter dat het tegoed niet bij mijn resterende tegoed is opgeteld.

Heb ik mij vergist en heb ik nu geen extra belminuten binnen Nederland?

Zonee, hoe kan ik dat wel bijkopen? Ik heb extra belminuten nodig ivm opname van mijn moeder in een verpleeghuis na heupbreuk en we kunnen alleen telefonisch contact hebben. 

 

Graag uw reactie, 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb de bundel gelijk uitgezet voor je. Mocht je op de volgende factuur kosten voor deze bundel voorbij zien komen, stuur mij dan even een bericht, dan crediteer ik de kosten voor je.
Ik heb je eenmalig 100 belminuten gegeven uit coulance ivm de situatie van je moeder en natuurlijk het coronavirus.
De volgende keer zal dat niet meer gedaan worden. Je hebt dan de mogelijkheid om je abonnement op te hogen waardoor je meer minuten krijgt.
Maak je de minuten niet op, dan gaan ze mee naar de volgende@Vitesse 

Heel veel sterkte voor je moeder! Beterschap! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Vitesse 

Helaas is deze bundel om te bellen naar vaste en mobiele nummers in de EU. Voor te bellen naar Nederlandse nummers geldt deze bundel niet.
Bij de abonnementen zitten helaas geen extra mogelijkheden om minuten te kopen voor naar Nederlandse nummers te bellen.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiele nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? Dan kan ik deze bundel gelijk weer uit zetten voor je.
 

Vitesse
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Stuur ik hier een prive-bericht? 

Vitesse
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oh nee dus, ik zie het nu. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit kun je doen door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je klikken op stuur bericht @Vitesse.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb de bundel gelijk uitgezet voor je. Mocht je op de volgende factuur kosten voor deze bundel voorbij zien komen, stuur mij dan even een bericht, dan crediteer ik de kosten voor je.
Ik heb je eenmalig 100 belminuten gegeven uit coulance ivm de situatie van je moeder en natuurlijk het coronavirus.
De volgende keer zal dat niet meer gedaan worden. Je hebt dan de mogelijkheid om je abonnement op te hogen waardoor je meer minuten krijgt.
Maak je de minuten niet op, dan gaan ze mee naar de volgende@Vitesse 

Heel veel sterkte voor je moeder! Beterschap! 

Vitesse
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Bedankt Steven/Vodafone voor de snelle reactie en hulp! Prima service dus. 

 

Voor mij is dit nu goed opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Vitesse 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic