Threser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitbellen bepaalde nummers lukt niet

Hi, ik het een Galaxy S3 en heb een probleem dat ik sommige nummers niet kan bereiken terwijl andere nummers wel normaal werken. Als ik een bepaald nummer probeer te bellen dan gaat de telefoon uitbellen maar geeft na 2 tellen een melding "verbinding verbroken door netwerk". Dit gebeurt zowel bij 06- als vaste nummers terwijl ik op dat moment en vanaf die locatie andere nummers wel normaal kan bereiken. Ook kan ik deze met een ander toestel op dat moment wel normaal bereiken. Bij een nummer waar ik dit probleem mee heb maakt het niet uit waar ik ben en zelfs als ik een eerder inkomend gesprek van dit nummer probeer te beantwoorden gaat het fout. Heb dit nog niet eerder gezien en hoop dat iemand een idee heeft hoe ik dit op kan lossen.
 
Theo
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Theo,

Dat is inderdaad erg raar. Als je dat nummer op dat moment probeert met een ander toestel, heb je daar dan ook je eigen simkaart inzitten?
Luis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik heb exact hetzelfde, maar dan met buitenlandse nummers, bij de ene werkt het wel en bij een andere niet.
heeft wel met Vodafone te maken, een andere simkaart hetzelfde nummer bellen (zelfde toestel) werkt wel.

ik heb ook geen optie gezien om een technisch probleem aan te kunnen melden op de site...

hoop dat er actie ondernomen woord snel!

gr.
luis
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Luis,

Dit is een erg oud topic. Een technisch probleem kan in ieder geval altijd worden gemeld via onze klantenservice, bijvoorbeeld via Twitter, Facebook, telefonisch of via chat. Ik raad je wel aan om dit te melden zodat er actie ondernomen kan worden.

Het Forum is hier niet voor geschikt, wel kunnen hier onderling tips en ervaringen worden gedeeld. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic