Opeltke

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uit porteren mis gegaan?

goedenavond, ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar met de klantenservice kom ik er niet uit.....

wij hebben voor een klant een vodafone vast naar mobiel nummer geporteerd naar een andere provider, alleen is deze nu niet bereikbaar meer voor alleen vodafone klanten! andere providers werken wel!!
waarschijnlijk staat het nummer nog ergens in een van jullie switches....en gaat daardoor de routering niet correct meer.
Het gaat om een zogenaamd zakelijk "vast op mobiel nummer"......

ik kom er met de klantenservice niet uit, deze zeggen dat het contract is opgezegt....dat klopt ook maar ergens achter de schermen gaat het mis.....

kunnen jullie mij desnoods dmv een privebericht vertellen hoe ik dit op kan lossen??? dwz wie kan ik daar voor bellen oid?

alvast bedankt.
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice van de andere provider en de klantenservice van Vodafone dienen beide hiervoor een onderzoek aan te maken.
Hier is bij van belang de volgende informatie;
-sinds wanneer
-welk netwerk de klant op zit en hoe de verbinding is
-welke nummers de klant niet kan bellen, tijdstippen met de nummers erbij + postcode waar de klant was
-wat de klant te horen krijgt als hij naar ze belt.

Opeltke
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap je uitleg maar:

wij komen er niet verder mee via de klantenservice. wij zijn zelf de nieuwe provider.......

zoals al eerder bij de klantenservice aangegeven:

alle (voorzover wij kunnen zien en testen en horen van klanten) vodafone nummers die bellen naar het nummer waar het om gaat komen niet bij ons binenn in de switch.
Dit gebeurt op alle tijdstippen en postcodes. is voor jullie eenvoudig te testen door met een vodafone nummer het nummer waar het om gaat te bellen.
als je het nummer beld krijg je: of 3 pieptonen of nummer niet in gebruik. alleen als een vodafone klant belt.

maar het grootste probleem is dat de klantencervice zegt dat het contract is afgesloten en uitgeporteerd. dus meer kunnen ze er niet mee. vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar een andere "ingang" met iemand die begrijpt hoe het zit en werkt. waarschijnlijk "hangt" het nummer nog ergens bij jullie in een switch oid....

groet,



Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Opeltke , ik snap dat het erg vervelend is wanneer je hier al meerdere keren contact over hebt opgenomen. Dit zal echter zoals Steven- ook aangeeft toch echt via de klantenservice moeten worden aangemeld. Zij moeten dit doorzetten naar de Technische Dienst voor verder onderzoek.
Opeltke
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik was er al ietwat bang voor....

we gaan het wederom opnieuw proberen.

bedankt voor jullie reactie.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog contact gehad met de klantenservice en is het gelukt om een case aan te laten maken?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Opeltke heb je inmiddels al een oplossing gevonden?


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic