Theo Hessels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uber sms

Word momenteel bedolven onder uber sms in denk ik Hebreeuws hoe.kom ik daar van af ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theo Hessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je er zeker van bent dat het van Uber is, dan zou ik contact opnemen met uber.
Die sturen de sms en kunnen misschien kijken of je nummer misschien ingevuld is door iemand die daar een aanvraag heeft gedaan, of zo. Vodafone kan natuurlijk niet zomaar het uber nummer blokkeren voor iedereen. In een iPhone weet ik dat je de sms kan wegzetten en blokkeren. Misschien dat dit ook met een Android kan, moet je even opzoeken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theo Hessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je er zeker van bent dat het van Uber is, dan zou ik contact opnemen met uber.
Die sturen de sms en kunnen misschien kijken of je nummer misschien ingevuld is door iemand die daar een aanvraag heeft gedaan, of zo. Vodafone kan natuurlijk niet zomaar het uber nummer blokkeren voor iedereen. In een iPhone weet ik dat je de sms kan wegzetten en blokkeren. Misschien dat dit ook met een Android kan, moet je even opzoeken.
Theo Hessels
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja bedankt voor je antwoord maar het nr is in USA dus sorry plus de tekst is in het Hebreeuws en nee kan het nr niet blokkeren ik wacht wel af hr Theo
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je maar niet op een link klikt, mocht dat kunnen.
Misschien is het wel spam of phishing.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog contact opgenomen met Uber of zijn de sms'jes ondertussen gestopt? Theo Hessels
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic