Man

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tussentijdse verlenging red-C

Ik ben vorig jaar december naar een vodafone winkel geweest om mijn contract om te zetten naar een groter. De medewerker daar heeft mij van alles vertelt en heeft mij uit eindelijk aan een vodafone Red abonnement geholpen.
Nu zit ik toevalllig te kijken op mijn vodafone en zie ik ineens dat ik een abonnement tot oktober 2016 heb.
Hij heeft dus niet het contract omgezet, maar velengd. En nu zit ik dus 3 jaar aan dit contract vast.
Als ik de klantenservice bel krijg ik ook te horen dat het verlengd is en niet verhoogd.

Ik vind het gewoon niet netjes dat je zo door vodafone behandeld wordt. Ik ben al jaren klant en ik was behoorlijk tevreden, maar nu dis niet meer. Ik voel me belazerd en ik zit ook serieus te denken om vodafone vaarwel te zeggen. Zo ga je niet met klanten om.
Over 2 jaar is mijn telefoon al lang versleten en kan ik dus niks meer.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Man,

Allereerst welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Hoe dit precies heeft kunnen plaatsvinden kan ik je niet aangeven. Ik neem aan dat onze collega's je met de beste bedoelingen hebben proberen te helpen. Betreft dit een Sim Only verlenging of heb je een toestel ontvangen hierbij?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Als ik even op de site kijk staat bij de tarievenlijst van april 2014 dat het kan 2 maanden na ingang van het contract aangepast kan worden naar een abbonement met toeste.
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_red_7_april_2014.pdf

Mocht dit anders zijn dan mag een mod dit uiteraard even aanpassen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic