elroytimmer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

trilsignaal galaxy s2 stuk en update kan niet via pc

Hoe kan het dat mijn trilsignaal nu al stuk is van mijn galaxy s2?
Ik heb ook problemen met verbinden met de computer kan hem niet meer
Verbinden met KIES .. Alles gedaan ook op andere computer maar werkt nog steeds niet..
En kan hem dus niet updaten ... Heb mijn abbo. Bij jullie verlengt met een galaxy s2 maar
Ik wordt er niet echt vrolijk van ... Hiervoor een iphone 3gs gehad via jullie en die heb ik 3x op moeten sturen ..
Ivm. Gebreken aam de telefoon was wel verzekerd maar is wel elke keer 50€ eigen risico...

Mijn vraag heb ik een garantie bij jullie of bij samsung van mijn telefoon ? En kan ik.hem ook omruilen of tegen betaling een
Iphone s4 krijgen met mijn abbo ? Want ik ga niet nog anderhalf jaar wachten tot ik een nieuwe mag kiezen ...

Ik hoor het graag.

Groeten,
Elroy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Elroy,

Dat klinkt niet goed, ik kan je adviseren om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen graag naar je toestel kijken en de juiste oplossing voor je hebben. Je kunt ook dan ook gelijk je andere vraag stellen. Omdat dit een forum is en ik geen verdere gegevens van je heb is het moeilijk na te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Elroy,

Dat klinkt niet goed, ik kan je adviseren om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen graag naar je toestel kijken en de juiste oplossing voor je hebben. Je kunt ook dan ook gelijk je andere vraag stellen. Omdat dit een forum is en ik geen verdere gegevens van je heb is het moeilijk na te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
elroytimmer
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel ga ik zaterdag gelijk doen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Elroy,

Ik vroeg me af of je bent geholpen in de Vodafone winkel en het probleem opgelost is 🙂

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic