Louis56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

trage opbouw web pagina’s

Sinds een paar weken is mijn internetverbinding aanmerkelijk trager geworden. De opbouw van pagina’s is tergend traag en vaak krijg ik de melding dat de server niet bereikbaar is. Is dat een tactiek om klanten naar 5G te jagen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Louis56 
Jeetje, ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als webpagina's traag openen.  Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor dit komt.
Denk hierbij aan je toestel, simkaart, werkzaamheden of storingen in jouw omgeving. Het beste kun je de stappen doorlopen van onze network check. Mocht  het niet opgelost zijn met deze stappen, dan kun je aan het einde van de network check een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de network crew.

Zij gaan dan controleren wat er aan de hand is voor je. De network check kun je via hier doorlopen. 
Laat je weten of je het hiermee hebt kunnen oplossen of dat je alsnog een onderzoek hebt aangemaakt voor mijn collega's? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Louis56 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg jammer dat je denkt dat Vodafone een tactiek zou hebben bedacht dat als ze je internet verlagen dat je dan overstapt naar 5G. Voor de goede orde, het echte 5G komt pas ergens eind 2021, dus ze hebben nog wel even. Hoe het nu werkt met 5G, Google maar even. 

Is je simkaart al aan de oude kant? Heb je je toestel al eens uitgezet en weer aan? En heb je al eens een Sim swap gedaan met een ander toestel? Zo kan je zien of het misschien aan je toestel ligt of aan je simkaart. Daarnaast is ook goed om even te controleren of je data nog voldoende is en of er misschien wel werkzaamheden zijn. Een aantal dingen die gevolgen kunnen hebben op je snelheid! En kijk ook eens of je internet instellingen goed staan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Louis56 
Jeetje, ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als webpagina's traag openen.  Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor dit komt.
Denk hierbij aan je toestel, simkaart, werkzaamheden of storingen in jouw omgeving. Het beste kun je de stappen doorlopen van onze network check. Mocht  het niet opgelost zijn met deze stappen, dan kun je aan het einde van de network check een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de network crew.

Zij gaan dan controleren wat er aan de hand is voor je. De network check kun je via hier doorlopen. 
Laat je weten of je het hiermee hebt kunnen oplossen of dat je alsnog een onderzoek hebt aangemaakt voor mijn collega's? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic