vitovdstad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

totaal geen netwerk.

Ik heb al sinds twee dag geen verbinding meer met het netwerk van vodafone, geen bellen, geen smsen, en geen internet. Ik heb wel wifi. In de winkel konden ze mij niet helpen, simkaartje verwisseld maar geen verbetering. Aan en uit zetten, simkaart er even uithalen, handmatig aanmelden op het netwerk, geen verbetering. Simkaartje doet het in een andere telefoon ook niet dus het moet wel liggen aan iets met vodafone. Ik woon in 3086. Ik lijdt er nu ook zakelijk onder en heb een ziek paard waarvoor ik elk moment bereikbaar moet zijn, maar nu dus niet ben waardoor ik constant in de stress schiet.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Vitovdstad,

Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat je op geen enkele locatie meer kunt bellen of sms'en. Zijn er meerdere mensen in jouw omgeving die hetzelfde probleem ervaren? Of ben je de enige in jouw omgeving die niet kan bellen/sms'en en internetten? Mag ik vragen op welke postcode je dit voornamelijk merkt? Dan kunnen we nakijken of er misschien problemen zijn met het netwerk op die locatie. Als je dit op meerdere postcodes ervaart dan kan het eigenlijk niet aan het netwerk liggen en dan lijkt het meer op een toestel- of simkaart gerelateerd probleem. Ik hoor het graag zodat ik in ieder geval al wat zaken kan uitsluiten.

Ook zou ik je willen aanraden om eens contact op te nemen met onze collega's via Twitter en Facebook. Wij kunnen via het forum namelijk geen inhoudelijke zaken nakijken, maar onze collega's via Twitter en Facebook kunnen dat wel. Ook zijn zij 24 uur online, dus hopelijk kunnen zij je een verklaring geven voor de problemen die je ervaart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic