Wil nummer toevoegen aan zakelijk account, dat lukt niet. Ik heb het nou 3 x geprobeerd, dus nu wat?
P.S. Ik weet dat je naar je profiel moet gaan, nummer toevoegen etc. Dan krijg ik elke een foutmelding.
Hoi @G&B
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend als je een nummer niet kan toevoegen. Zo te lezen weet je hoe het zou moeten kunnen, maar het lukt niet. Gaat het om allemaal zakelijke nummers?
Ik kan niet met je mee kijken, werk niet voor Vodafone. Omdat het om een zakelijk nummer gaat kan je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Na het weekend zijn er wel Vodafone medewerkers aanwezig, deze kunnen particulieren klanten helpen, wat ik weet. Maar of ze hierin ook zakelijk kunnen helpen, geen idee. Je kan wachten tot deze je bericht lezen, of toch nu direct contact opnemen met de zakelijke klantenservice.
Nope, nog geen contact gehad. Eerder wel, toen gaven ze aan dat het zou moeten kunnen. Maar het werkt dus niet.
Ik vind op dit moment alleen een particulier abonnement aan deze kant. Als het gaat om (andere) zakelijke accounts, raad ik je inderdaad even aan om contact te zoeken met mijn zakelijke collega's 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.