jeffreyth

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel weer stuk

ok hoevaak kan toestel stuk gaan :8 heb me toestel net weer terug en nu al weer zwart beeld nu krijg ik hem echter niet eens aan in welke manier dan ook ik begin hekel te krijgen aan nokia toestelen op deze wijze lijkt wel of die me haat ik ben zeer zuinig en geen val of kras schade geen water schade en geen radioactiveit inomgeving en geen andere aflevering van een scfi film gewoon dood gewoon ploep uit niet meer aan en ook niet meer aan willen niet meer laden nada noppes

wat moet hier mee ... heb niet verzekerd aan gezien nog nooit zoeveel problemen met toestelen heb gehad dan nu
3 Reacties 3
jeffreyth
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone Red Super E

De einddatum van je huidige contract is 7 Maart 2016
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Jeffreyth,

Dat is inderdaad pech zeg! Kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is. Het beste wat je in dit geval kunt doen is (wederom) met je toestel langs een Vodafone winkel gaan zodat deze opgestuurd kan worden ter reparatie. Ik hoop dat de problemen hierna voorgoed opgelost zullen worden. Succes!
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Als dit nu weer gebeurt bij jou of anderen, hang hem dan even aan de oplader en doe dan een soft-reset met de knopjes (volume naar beneden+aanknop 10 seconden ingedrukt houden). Wellicht helpt dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic