Hoi @Sylviaakkie
Op deze vraag kunnen wij, als klanten onder elkaar, geen antwoord op geven. Dit is namelijk een klanten helpen klanten community. Mocht je daar direct een antwoord op willen hebben dan zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. En anders wachten tot er een Vodafone Community Medewerker je bericht leest en je verder kan helpen met je vraag.
Maar het kan heel goed zijn dat dit te maken heeft met de Corona. Want ook PostNL heeft al een bericht uit gebracht dat bezorgers hun best doen om alles te bezorgen maar nu er zoveel online gekocht is, moet dat ook allemaal nog eens extra worden bezorgd bij mensen. Daarnaast is Vodafone een beetje gekrompen met medewerkers, waarvan er veel thuis werken, en winkels van Vodafone zijn ook even tijdelijk dicht geweest (sommige nog steeds, dus niet alle winkels van Vodafone zijn open). Het is daarom goed mogelijk dat het bij Vodafone nu ook iets langer duurt dan normaal door deze verschrikkelijke Coronavirus.
Je zou kunnen bellen, of een chat kunnen starten met de klantenservice en anders even wachten op iemand van Vodafone die hier je vraag tegen komt en je antwoord kan geven. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe toestel, als je deze binnen hebt, en een goed weekend en vooral een virus vrije omgeving!
Meer info over Corona en Vodafone: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-winkels-sluiten-vanwege-coronavirus-300850