edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

toestel met abbo bestellen op ander woon adres

mijn ouders hebben Ziggo compleet ik heb alleen maar Ziggo standaard tv pakket, dus geen internet.
mag /kan ik nu ook een toestel met nieuwe abbonement aanvragen op mijn ouders adres......zodat ik wel kortingen krijgt op de data's ect.
extra tv pakket kunnen mijn ouders wel gebruiken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi edbe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Haha, leuke vraag 🙂
Ik weet niet welke controle Vodafone doet om je een abonnement te geven. Als jij het adres opgeeft van je ouders en je eigen rekeningnummer, dan moet dat volgens mij niet zo'n probleem zijn. Echter, ik ga niet over de controle, dus die vraag zou ik voor de zekerheid nog even stellen door een berichtje te sturen via Facebook en/of Twitter. Die mensen kunnen je daar alles over vertellen.

Ik zelf zou denken, als jij er geen probleem me hebt dat je ouder zo nu en dan post krijgen, en je ouders ook niet, dan moet dat toch kunnen. Alleen dan natuurlijk de vraag hoe ze je gegevens gaan controleren. Stel de vraag even aan Vodafone, eventueel door even snel te bellen met de klantenservice van Vodafone maar een chat kan je ook starten. Dan weet je het direct en heb je de juiste info.

Als je die hebt, wil je mij dan dit hier ook laten weten. Daar help je andere mensen ook weer mee 🙂
Alvast bedankt en succes!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi edbe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Haha, leuke vraag 🙂
Ik weet niet welke controle Vodafone doet om je een abonnement te geven. Als jij het adres opgeeft van je ouders en je eigen rekeningnummer, dan moet dat volgens mij niet zo'n probleem zijn. Echter, ik ga niet over de controle, dus die vraag zou ik voor de zekerheid nog even stellen door een berichtje te sturen via Facebook en/of Twitter. Die mensen kunnen je daar alles over vertellen.

Ik zelf zou denken, als jij er geen probleem me hebt dat je ouder zo nu en dan post krijgen, en je ouders ook niet, dan moet dat toch kunnen. Alleen dan natuurlijk de vraag hoe ze je gegevens gaan controleren. Stel de vraag even aan Vodafone, eventueel door even snel te bellen met de klantenservice van Vodafone maar een chat kan je ook starten. Dan weet je het direct en heb je de juiste info.

Als je die hebt, wil je mij dan dit hier ook laten weten. Daar help je andere mensen ook weer mee 🙂
Alvast bedankt en succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen duidelijkheid hierover @edbe of kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen?
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nee nog niet
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels wel al gelukt of heb je nog vragen aan ons?
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
nee, het hoeft niet meer,.
we hebben besloten om een nieuwe toestel los te kopen en daarna laten we onze sim only abbonement aflopen.
vanaf Mei en July stappen we over naar een andere provider.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Overstappen?
Dat is jammer edbe
Dan heb je ook de VodafoneZiggo combi korting niet.

In ieder geval veel plezier bij je nieuwe provider.
Fijne Feestdagen
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
nee inderdaad, we zijn ook vorig jaar daarmee besodemieter, ziggo met hun actie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
edbe wrote:
nee inderdaad, we zijn ook vorig jaar daarmee besodemieter, ziggo met hun actie.

Dat klinkt niet positief en toch jammer dat je vertrekt!
edbe
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
tja heeft ziggo/vodafone zelf voor gezorgd, ga na bijna 20 jaar weg.....nu bij een andere provider voor minder geldt meer data.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
edbe wrote:
tja heeft ziggo/vodafone zelf voor gezorgd, ga na bijna 20 jaar weg.....nu bij een andere provider voor minder geldt meer data.

Dan wens ik je natuurlijk heel veel plezier bij je nieuwe provider en hopen dat die net zo goed is als Vodafone :wink:

Fijne Feestdagen gewenst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic