Jttmfkhb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toestel afkopen lukt niet

Met nog 3 dagen te gaan voordat mijn hypotheek offerte verloopt en niet meer dezelfde voorwaarden kan krijgen bij een nieuwe, krijg ik niet voor elkaar om.de overgebleven 7 euro van het toestel deel af te lossen en zo de bkr registratie weg te krijgen, waarom? Omdat ik mijn abo heb verlengt... sim only. Vodafone is niet in staat om dit uit te voeren en mn toestel (7 euro over gebleven) af te lossen.... wat een ongelofelijk geval zeg... en dat na jaren trouwe klant…

 

Bedankt he!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jttmfkhb,

Zodra je een verzoek indient om het toestel af te kopen, mag er geen verlenging in het systeem staan. Wanneer heb je het verzoek ingediend en staat het verzoek nog open? 
Ik kijk hiervoor graag met je mee. Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum,  mobiele nummer en je geboortedatum. Ik kan het verzoek alsnog voor je indienen. 

Waarschijnlijk is het afgewezen omdat er juist een order (verlenging) in het systeem staat. Dit zal ook teruggekoppeld zijn naar de desbetreffende collega, die het verzoek in het systeem heeft gezet.

Groet,

Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jttmfkhb 
Uiteraard heel erg vervelend.
Dit is een klanten helpen klanten community en daarom kan ik je niet helpen met meer informatie. Alleen dat je altijd bij een aankoop van een abonnement met toestel, boven de 250,- euro, een BKR melding krijgt. Deze kan je alleen afbetalen door dit aan Vodafone te vragen via een formulier en dan kunnen ze, nadat je alles hebt voldaan, de BKR van je naam afhalen. Uiteraard gaat hier een tijd overheen, dit is niet binnen enkele dagen gedaan. Jammer genoeg is dat bij elk bedrijf zo. Waarom je nog een bedrag open hebt staan, geen idee.

Een Vodafone Community medewerker kan je daar misschien wel antwoord op geven. Zodra die je bericht heeft gelezen dan zullen deze mensen je een antwoord geven. Je zal daar, hoe vervelend het ook is, nog even op moeten wachten. Ik kan je niet helpen en alleen maar met je mee hopen dat alles toch nog goed geregeld kan worden en dat je met je huidige hypotheek voorwaarden toch een huis kunt kopen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jttmfkhb,

Zodra je een verzoek indient om het toestel af te kopen, mag er geen verlenging in het systeem staan. Wanneer heb je het verzoek ingediend en staat het verzoek nog open? 
Ik kijk hiervoor graag met je mee. Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum,  mobiele nummer en je geboortedatum. Ik kan het verzoek alsnog voor je indienen. 

Waarschijnlijk is het afgewezen omdat er juist een order (verlenging) in het systeem staat. Dit zal ook teruggekoppeld zijn naar de desbetreffende collega, die het verzoek in het systeem heeft gezet.

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens ontvangen @Jttmfkhb? Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic