Hi @rmondie
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag jouw toestellening wilt afkopen, zodat je de hypotheek rond kunt krijgen. Je hebt gisteren contact gehad en hierbij is aangegeven dat je huidige abonnement, waar ook een toestellening bij zit, nog tot 24 november loopt. Het nieuwe abonnement (2 jaar) start per 24 november en is ook i.c.m. een toestellening.
We hebben dus te maken met 2 leningen: 1 huidige lening van het vorige toestel en de lening van het nieuwe toestel. Dat maakt de kwestie erg lastig. Mijn collega heeft een case aanmaakt om te kijken of het mogelijk is dat we de nieuwe lening om kunnen zetten in een eenmalige betaling. Dit betreft case 11486961.
Verder is nog het advies gegeven om contact op te nemen met de afdeling Status Order ( 0800-0560). Wellicht dat zij de huidige bestelling met toestellening kunnen wijzigen naar een bestelling zonder lening. Indien dit mogelijk is, dan zijn zij ook de enige afdeling die dit kunnen realiseren. Ook zie ik dat je inmiddels nog via een andere weg in contact bent met één van mijn collega's momenteel. Hopelijk dat het alsnog snel geregeld voor je kan worden.