Marinus71

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

toegestuurde mail

We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruiksklaar te maken voor internet en e-mail en doorloop de stappen.

 

deze mail krijg ik regelmatig wat houd dit in?

mijn internet werkt gewoon daarom is dit een mail van vodafone

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Marinus71 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is geen mail die je ontvangt maar een sms, als ik me niet vergis. Het klopt, soms krijgen mensen deze sms binnen en bij veel gevallen is er helemaal niets aan de hand en kan je deze gewoon wissen. Dit heeft vaak te maken met een update en/of kleine wijzigingen die plaats hebben gevonden bij Vodafone. Ik zelf krijg ze ook regelmatig binnen, zeker na een update van Apple. Soms kijk ik even en als ik merk dat er verder niets is aangepast en/of ik heb zelf het idee dat het gewoon allemaal werkt, net zoals bij jou, dan verwijder ik de sms. 

Het is wel goed dat je deze melding plaatst want nu kunnen ze dit doorgeven aan de juiste afdeling en die kunnen er naar kijken. Als je nog even wil melden welk toestel je hebt, welke firmware en/of wanneer je dit bericht hebt ontvangen, dan help je ze ermee en kunnen ze bij Vodafone dit oppakken. 

Marinus71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor uw antwoord. mijn toestel is een Samsung Galaxy S22

de sms kreeg ik vandaag 07-04-2022 om 10.30 uur binnen.

Firmware weet ik niet waar ik dat kan vinden

 

gr.M.Veldhuizen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Heb je vandaag een update gehad van je toestel?
Ook geen idee waar je je Firmware kan vinden, heb jammer genoeg geen Samsung. Maar geeft niets, ik hoop dat @Alex , van Vodafone, hier al iets mee kan en dat die het wil doorsturen. 

Marinus71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee de laatste update van mijn toestel was op 4 april. bedankt voor uw antwoorden

gr fijne dag M.Veldhuizen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Marinus71,

 

We hebben inderdaad meerdere meldingen gehad omtrent deze SMS die je soms onterecht ontvangt. Je geeft aan dat de laatste van 7 april was, heb je ook nog data van de eerdere SMS'jes?

Marinus71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas heb hem gewist maar ik had de sms al eerder tijdens onze communicatie toe gestuurd. anders moet ik wachten op de volgende sms gr Marinus

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Ah helder! Ja, dan wil ik voorstellen dat we even een volgend SMS'je(s) afwachten, dan kan ik de meerdere meldingen in één keer doorzetten. We laten het topic nog even open 🙂

Marinus71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oke u hoort nog van mij.

 

gr.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic