Wij

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tijdsaanduiding rekeningspecificatie

hoe reëel  is de tijd die wordt aangegeven  op mijn rekening bij het internetverbruik?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Met bellen is het de exacte rijd, maar volgens mij is het met internet een indicatie tijd. Zie dit ook wel eens en midden in de nacht internet ik niet. Maar geheel zeker ben ik niet dus we kunnen beter wachten op een Vodafone medewerker, die is er maandag weer en kan daar het juiste antwoord op geven. Maar ik denk dat je het moet zien als indicatie. 

Goed weekend en nog maar even wachten op antwoord en anders contact opnemen met Vodafone via Twitter of Facebook of de klantenservice. Maar laat dan hier ook even een antwoord achter . Bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wij 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Met bellen is het de exacte rijd, maar volgens mij is het met internet een indicatie tijd. Zie dit ook wel eens en midden in de nacht internet ik niet. Maar geheel zeker ben ik niet dus we kunnen beter wachten op een Vodafone medewerker, die is er maandag weer en kan daar het juiste antwoord op geven. Maar ik denk dat je het moet zien als indicatie. 

Goed weekend en nog maar even wachten op antwoord en anders contact opnemen met Vodafone via Twitter of Facebook of de klantenservice. Maar laat dan hier ook even een antwoord achter . Bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Wij . Welkom hier!

Wat @Energieboy zegt klopt helemaal. Het is een indicatie. 

Mag ik vragen waarvoor je dit vraagt? Wellicht kunnen we je verder helpen ^^. 

Wij
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je antwoord, de reden waarom is zoals @Energieboy schrijft, ik internetverbruik geregistreerd zie staan midden in de nacht, en ik dat dus niet was. Geen exacte tijd dus, daardoor ook niet te controleren. Nogmaals dank, ook aan @Energieboy .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic