TinusvW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

teruglopend tegoed thuis

Mijn tegoed loopt deze maand sneller terug dan ik gewend ben 

Ik ontdekte dat mijn telefoon niet meer op mijn  Wi-Fi stond.

 

Dat heb ik hersteld, toch is mijn tegoed teruggegaan vandaag terwijl mijn telefoon alleen maar thuis is geweest 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Teruglopend tegoed is natuurlijk niet zomaar de bedoeling @TinusvW , laten we het proberen op te lossen !

 

Zou je voor mij even het volgende kunnen doen. Instellingen » Verbindingen » WiFi » Druk op de drie puntjes en vervolgens geavanceerd » Overschakelen naar mobiele gegevens dient uitgeschakeld te staan. Zorg er ook voor dat Mobiele gegevens staat uitgeschakeld.

 

Zo voorkom je dat bij slecht WiFi of uitval van je modem, je toestel verbinding maakt met 4G.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Teruglopend tegoed is natuurlijk niet zomaar de bedoeling @TinusvW , laten we het proberen op te lossen !

 

Zou je voor mij even het volgende kunnen doen. Instellingen » Verbindingen » WiFi » Druk op de drie puntjes en vervolgens geavanceerd » Overschakelen naar mobiele gegevens dient uitgeschakeld te staan. Zorg er ook voor dat Mobiele gegevens staat uitgeschakeld.

 

Zo voorkom je dat bij slecht WiFi of uitval van je modem, je toestel verbinding maakt met 4G.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @TinusvW . Welkom hier!

Als je thuis bent, ga je er natuurlijk vanuit dat je telefoon verbonden is met de wifi en dus geen mobiele data verbruikt. Maar zoals @SamsungExpert terecht opmerkt; dit kan alsnog gebeuren doordat je bijvoorbeeld last hebt van een instabiele wifiverbinding. 

Ik ben benieuwd hoe het gaat wanneer je de tips van @SamsungExpert toepast. Laat je het ons weten? 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic