Teusje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

terug betaling van al die jaren en niet v 3maanden ben al 7maanden bezig schietbecht niet op als dit probleem niet word opgelost ga ik naar de geschillen commisie

Ik heb net mijn vraag gesteld

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Teusje 
Als eerst, als je al een topic hebt geopend, dan hoef je er niet nog eentje te openen. Dit maakt het alleen maar onoverzichtelijk, en dat wil je ook niet. 

En als tweede, een vraag als topic tekst plaatsen is niet zoals het hoort in een Community. Dat maakt het ook weer veel te onoverzichtelijk en niet handig. 

Daarnaast verwijs ik je naar je eerste topic, waar ik je al iets heb laten weten. Je zal nu eerst moeten wachten tot na het weekend, er is nu gewoon niemand van Vodafone online om je te helpen. Heb geduld, hoe vervelend het ook is. 

Blijf bij je eerste topic:
 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Teusje 
Als eerst, als je al een topic hebt geopend, dan hoef je er niet nog eentje te openen. Dit maakt het alleen maar onoverzichtelijk, en dat wil je ook niet. 

En als tweede, een vraag als topic tekst plaatsen is niet zoals het hoort in een Community. Dat maakt het ook weer veel te onoverzichtelijk en niet handig. 

Daarnaast verwijs ik je naar je eerste topic, waar ik je al iets heb laten weten. Je zal nu eerst moeten wachten tot na het weekend, er is nu gewoon niemand van Vodafone online om je te helpen. Heb geduld, hoe vervelend het ook is. 

Blijf bij je eerste topic:
 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dubbel topic, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic