mjs87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

teleurgesteld

hallo mensen / vodafone medewerkers

ik zal mijn verhaal even uitleggen
 
ik heb een abonnement van vodafone op 21 augustus kon ik mijn abbonoment verlengen een week voor deze datum heb ik een mail gestuurt met de vraag of het mogelijk was een aantal dagen voor deze datum te verlengen omdat ik zonder toestel zat en op vakantie ging,
 
ikj kreeg een leuk mailtje terug.
 
MIJN VRAAG
hallo ik heb een vraag
ik zit zonder toestel en ga volgende week op vakantie, ik kan 21 aug mijn nummer verlengen maar mijn vraag is is er een mogelijkheid om dit nu al te kunnen doen?

 
ANTWOORD VODAFONE

 
Geachte heer Schonewille,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over het verlengen van uw abonnement.

In uw gegevens zie ik dat uw abonnement afloopt op 21 december 2012. U kunt uw abonnement 4 maanden voor deze datum verlengen. Normaal gesproken gaat dit niet eerder, maar omdat u nog zo kort voor de verlengingsperiode zit, kan dit vast geregeld worden. Ik kan u echter geen aanbieding doen.

Ik verzoek u om hiervoor contact op te nemen met het gratis telefoonnummer 0800-0560. Bespreekt u de verlenging liever niet telefonisch, dan kunt u uiteraard ook terecht bij een Vodafone Winkel.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice


ik heb de naam van de medewerker er even uitgehaald
 
ik ben dus bij de winkel geweest en dit vertelt die man vond het raar en zij dat dit niet kon toch heeft hij voor mij 2 uur aan de telefoon gezeten en toch lukte het nog niet, ik dus maar een nieuw abonnement afsluiten ik heb toch een toestel nodig op vakantie  ik weer na huis 2 keer vodafone gebeld en het verhaal uitgelegt, maar een duidelijk antwoord hebben ze niet helaas, gisteren weer vodafone gebeld deze vrouw gaf mij groot gelijk en zij dat het abonnoment ditrect stop gezet moest worden maar zij kon dit niet, dus weer niet op gelost ook ben ik bij het juridisch loket geweest en die geven mij ook gelijk,
 
 
1 Reactie 1
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hoi mjs87,

Ik wil je er op attenderen dat je aan het dubbelposten bent. Onbewust misschien. Let er even op dat je je post niet in meerdere Topics plaatst. Dit onderwerp zal dan ook gesloten worden en ik wil je vragen om te reageren op je vorige post.

Link: Erg vervelend!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic