Joycek1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoonrekening afbetalen.

Weet niet waar elders dit te plaatsen, echter heel gefrustreerd over het feit dat je wanneer je bij vodafone je toestelrekening af wil betalen om van je BKR-registratie af te komen, je dit nagenoeg onmogelijk gemaakt wordt omdat er blijkbaar 5 werkdagen geen medewerkers aanwezig zijn die capabel zijn om deze rekening toe te sturen. Dikke duim omlaag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privébericht gestuurd. Op 21-10 heb je een mail ontvangen. De rekening staat klaar voor je. 

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Joycek1 

 

Dat klinkt niet heel goed! Ik begrijp uit je bericht dat je al 5 dagen contact probeert op te nemen maar niemand te spreken krijgt? Klopt dit en via welk kanaal is dit geweest. Mocht je gebeld hebben, dan is het afhankelijk van welke keuze je maakt. Op sommige afdelingen is het soms druk. Mijn collega’s proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hierdoor kan het zijn dat er een wachtrij ontstaat. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. We hebben verschillende kanalen. Je kunt bijvoorbeeld hiervoor ook een chat starten of een bericht sturen via Facebook of Twitter.

Heb je inmiddels de aanvraag al gedaan om het toestel af te betalen? Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen. 
Mocht je dit al gedaan hebben, dan krijg je binnen een aantal werkdagen een mail met het totaalbedrag. Vervolgens dien je daarmee akkoord te gaan. De kosten verschijnen dan op de volgende factuur.
Ik hoor graag van je! 
 

Joycek1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat het probleem nog steeds niet duidelijk is, ik krijg namelijk al sinds maandag steeds ditzelfde antwoord, ik begrijp dat jullie het druk hebben maar misschien is het een goed idee dat de medewerkers die de klachten afhandelen (die overigens wonderlijk snel reageren) worden bijgezet op afdelingen waar dingen werkelijk worden afgehandeld en verstuurd zodat er misschien daardoor ook minder klachten binnen komen.

Op mijn klacht kan binnen enkele minuten gereageerd worden, echter duurt het nu al 5dagen om de rekening op te sturen, die ik maandag dus al heb aangevraagd. 
 

Ik vind het echt een slechte zaak, zelf zijn wij ook druk, met een hypotheek namelijk. En hier zit haast achter. De tijd die nu genomen is voor het afhandelen van ondertussen mijn 5e klacht kon ook besteed worden aan het versturen van de rekening. 
 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je via het formulier een vraag stelt of een klacht meldt, dan zal het op volgorde opgepakt worden. Daarin hebben wij niet de mogelijkheid om e-mails eruit te halen en die als eerste te beantwoorden. Ik kan voor je kijken of de rekening al klaar staat met de kosten en deze eventueel naar je mailen. Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag.

KevinEelman95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven,

ik ben de eigenaar van de telefoon, ik heb u een PB gestuurd. Graag zie ik deze mail zo snel mogelijk tegemoet. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb ik gezien en op gereageerd @KevinEelman95 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is nu afwachten. Binnen enkele werkdagen ontvang je een mail met een totaal bedrag. Hiermee dien je akkoord te gaan. Vervolgens zal het bedrag op de factuur gezet worden.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je ondertussen de e-mail ontvangen @KevinEelman95 ?

KevinEelman95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hee Sharon,

 

ik heb nog steeds niks ontvangen, kan jij wat voor mij betekenen ?

 

Groet, 

Kevin

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privébericht gestuurd. Op 21-10 heb je een mail ontvangen. De rekening staat klaar voor je. 

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic