marcelmol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoonnummer overzetten naar abonnement

Hoi ik zit met een uitdaging: Mijn vrouw heeft een abonnement waarvan het contract iedere maand opgezegd kan worden ( contractduur van 2 jaar is voorbij). Mijn contract loopt nog 13 maanden,maar ik krijg volgende week een Iphone van de zaak met een vodafone abonnement . Graag wil ik mijn contract overdragen aan mijn vrouw, maar zij wil dan graag haar huidige nummer behouden. Daarna willen we haar huidige contract opzeggen Is dit mogelijk ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé marcelmol,

Dit is niet mogelijk. Uiteraard kun je je contract overdragen op je vrouw, maar we kunnen niet háár nummer aan jóuw abonnement koppelen. Ik kan me voorstellen dat je vrouw graag haar nummer behoud, wellicht kan ze deze laten overzetten naar prepaid en erna jouw nummer gaan gebruiken?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé marcelmol,

Dit is niet mogelijk. Uiteraard kun je je contract overdragen op je vrouw, maar we kunnen niet háár nummer aan jóuw abonnement koppelen. Ik kan me voorstellen dat je vrouw graag haar nummer behoud, wellicht kan ze deze laten overzetten naar prepaid en erna jouw nummer gaan gebruiken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic